چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : 764
پنج‌شنبه شب؛

نشست خبری مربیان صبا و ذوب آهن برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نشست خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان پیش از بازی حساس دو تیم در هفته دهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر عصر پنج‌شنبه بیست و یکم مهر ماه برگزار می‌شود.
نشست خبری مربیان صبا و ذوب آهن برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، با حضور ناظر دیدار تیم‌های صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته دهم از دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مربیان این دو تیم عصر پنج‌شنبه بیست و یکم مهر ماه در نشست خبری پاسخگوی سؤالات خبرنگاران خواهند بود.

این در حالی است که نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان همانند دیدار قبلی صبای قم در مسابقات خانگی امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل فولاد خوزستان در دفتر باشگاه صبا به برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و ذوب آهن اصفهان عصر جمعه این هفته در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی و دقیقا عصر فردا مربیان دو تیم از ساعت ۱۹ در باشگاه صبا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که با تلاش باشگاه صبای قم، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان قم، تمام تدابیر برای برگزاری دیدار حساس صبای قم ذوب آهن اصفهان از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم اندیشیده شده است تا همانند دیدارهای قبلی با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سایپا البرز، ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان، تیم فوتبال صبای قم بتواند ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، روند موفقیت‌های خود را در حضور تماشاگران خودی ادامه دهد.

انتظار می‌رود عصر جمعه با حضور پرشور تماشاگران و فوتبال دوستان قمی، دیداری جذاب و تماشایی بین دو تیم صبای قم و ذوب آهن اصفهان در هفته دهم از دور رفت مسابقات برگزار شود، دو تیمی که در جدول رده بندی اختلاف ۸ امتیازی بین آنها منجر به قرار گرفتن صبا در مکان سوم و ذوب آهن اصفهان در رده دهم جدول رده‌بندی شده است.

این دیدار در شرایطی در قم برگزار می‌شود که تا پایان هفته نهم رقابت‌ها، تیم فوتبال صبای قم با کسب ۱۹ امتیاز و هم امتیاز با تیم‌های تراکتور‌سازی تبریز و استقلال تهران در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر است و برای حفظ این موقعیت در مقابل ذوب آهن اصفهان بازی خواهد کرد، ضمن اینکه ذوبی‌ها نیز با کسب ۱۱ امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

این پنجمین بازی صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چارچوب دیدارهای خانگی محسوب می‌شود و عبدالله ویسی امیدوار است تیمش همانند مسابقات خانگی قبل با ملوان، سپاهان، فولاد خوزستان و سایپا البرز به روند شکست‌ناپذیری صبا و تثبت جایگاه تیمش در جدول با دست پر از میدان خارج شود.

پیش از برگزاری این مسابقه، آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم نیز عصر فردا در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود تا کادر فنی صبای قم آخرین تاکتیک‌های دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را مرور کنند.

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان از هفته دهم از نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه بیست و دوم مهر ماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcakyn0149ni.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما