يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 7645
در وزن منهای 75 کیلوگرم لیگ جهانی کاراته صورت گرفت؛

شکست نماینده کاراته قم

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کای قمی، مبارزه نفس‌گیر برای کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای لیگ جهانی کاراته را به رقیب خود واگذار کرد.
شکست نماینده کاراته قم
به گزارش قم نیوز، در حالی که از بین چهار کاراته‌کای قمی اعزامی به سومین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته، دو نفر آنها در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم و دو نفر دیگر در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم حضور دارند، روز نخست پیکارهای لیگ جهانی با جدال رو در روی یکی از آنها با دیگر کاراته‌کای کشورمان موجب شد تا کاراته‌کای قمی از کسب مدال در این رقابت‌ها باز بماند.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بعد از اینکه محمدهادی داودآبادی با اقتدار حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت و توانست جواز حضور در دیدار پایانی وزن منهای ۷۵ کیلوگرم را کسب کند، دیگر کاراته‌کای قمی یعنی ناصر نجفی به دیدار رده‌بندی رسید.

نتایج این وزن در مراحل مختلف به شکلی رقم خورد که طی آن ابراهیم حسن بیگی در مبارزه نخست "تیام مامادو" از سنگال را پنج بر صفر برد و در مبارزه دوم به الکسیس کاراسکو استرالیایی با نتیجه چهار بر یک باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در آن سوی جدول این وزن سعید فرخی پس از قرعه استراحت، مادولو کریستو از اندونزی را با حساب سه بر دو مغلوب کرد و در ادامه این دوره از مسابقات در مبارزه دوم مقابل احمد البطال از کویت با نتیجه دو بر یک صاحب پیروزی شد.

فرخی در پیکار سوم مقابل کوماتسو از ژاپن با حساب پنج بر دو مغلوب شد و بدین ترتیب بازنده تاتامی را ترک کرد تا در گروه بازنده‌ها به ناصر نجفی دیگر نماینده کاراته کشورمان و کاراته‌کای قمی عضو تیم ملی برخورد کند که این دیدار را نیز سعید فرخی با نتیجه دو بر یک مقابل ناصر نجفی دیگر نماینده ایران پیروز شد و به نشان برنز دست پیدا کرد تا از بین چهار کاراته‌کای قمی حاضر در این رقابت‌ها، فعلا ناصر نجفی از کسب مدال محروم مانده باشد.

بدین ترتیب در پایان روز نخست مسابقات سومین دوره لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی، تیم کشورمان با دو مدال طلای کاتای تیمی بانوان و علی فداکار، دو نقره کاتای تیمی مردان و انفرادی محمدهادی داود آبادی و پنج برنز مهسا افسانه، پگاه زنگنه، امیر امیری، سعید فرخی و منصور حسن بیگی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.o052yt09ka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما