يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 7648
سردار مهدوی عنوان کرد:

سپاه قم عامل اصلی پاکسازی اشرار شمال غرب کشور

قم نيوز : قم نیوز: قم - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم تاکید کرد: سپاه نقش مهمی در پاکسازی منطقه شمال غرب کشور از اشرار و دشمنان ایفا و در این راه شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده است.
سپاه قم عامل اصلی پاکسازی اشرار شمال غرب کشور
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی مهدوی نژاد، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان در سخنانی اظهار داشت: کار سپاهیان پاسداری عقیده و آرمان و فرهنگ است که در عمق جان همه دلسوزان نظام و انقلاب ریشه دوانده است.

وی افزود: امروز کسانی که پرچمدار صیانت از ارزش های انقلاب و امام و رهبری هستند و در جهت تقویت باورها و امنیت مردم تلاش می کنند و در راه سرافرازی نظام گام برمیدارند پاسداران واقعی این نظام هستند.

مهدوی نژاد ادامه داد: سپاه به عنوان معجزه قرن ما توانسته است همراه با نظام اسلامی ماموریت خود را در اردیبهشت ماه ۵۸ آغاز کند و با تدوین قانون اساسی ماموریت حفاظت از انقلاب بر دوش این نهاد گذاشته شد.

مهدوی نژاد بیان داشت: سپاه بعد از جنگ وارد عرصه سازندگی شد و با عبور از گردنه های پر پیچ و خم کارنامه قطور و درخشانی را در عرصه پروژه های ملی به ثبت رسانده و در عرصه فرهنگی نیز توانست همگام مردم حرکت کند و پرچمداری خود را به نمایش بگذارد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: سپاه استان در راستای ماموریت های محوله توانسته در حوزه تامین امنیت در شمال غرب و پاکسازی این مناطق نقشی سازنده از خود به یادگار بگذارد گرچه ده شهید در سال گذشته تقدیم انقلاب کرد.

مهدوی نژاد کشف و خنثی سازی بمب های انفجاری در سال گذشته را از دیگر فعالیت های سپاه دانست و گفت: در حوزه مقابله با تهدیدات نرم صدها ماموریت و برنامه به اجرا در آمده است که اعزام به مناطق راهیان نور، حمایت از یادواره های شهدا و برپایی نمایشگاه ها، کنگره حضرت زینب و جشن غدیر و ... از جمله آنهاست.

وی ادامه داد: اجرای طرح صالحین در راستای توجه بیشتر به قشر جوان و ارتقاء معرفت افزایی آنان از دیگر برنامه هاست و خدماتی هم در بخشهای درمانی و ... به مردم شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.t9urak937pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما