کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت 200 دانشجو در طرح تربیت مربی فرهنگی

خبرگزاری فارس , 5 تير 1391 ساعت 13:29

قم نیوز: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن از شرکت 200 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن در طرح تربیت مربی فرهنگی خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا شاهین با اشاره به اجرای طرح تربیت مربی فرهنگی اظهار کرد: این طرح درصدد است از دانشجویان مستعد علوم و معارف قرآن کریم به عنوان مربیان فرهنگی استفاده کند.

وی به اعلام فراخوان برای جذب مربیان فرهنگی اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ نفر از دانشجویان از ۲۱ دانشکده علوم قرآنی سراسر کشور در این طرح شرکت می‌کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن خاطرنشان کرد: کلاس‌های تخصصی مربیان فرهنگی در شهریور سال جاری به مدت یک هفته در مجموعه فدک مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دانشجویان پس از پایان دوره توجیهی همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به دانشکده‌های علوم قرآنی باز می‌گردند و هر دانشجو یک کانون یا حلقه‌های دانشجویی را تشکیل می‌دهد.

شاهین عنوان داشت: این گروه‌ها در زمینه رشته‌های فرهنگی و هنری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت‌ اجرای طرح تربیت مربی فرهنگی گفت: این طرح در شناسایی دانشجویان نخبه فرهنگی مفید است تا بر این اساس آنان در دوره‌های آموزشی آینده نیز شرکت کنند.

وی به برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با برخی ارگان‌ها، دانشجویانی که تربیت مربی قرآنی را گذرانده باشند، دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت را در برخی ارگان‌ها برگزار می‌کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن خاطرنشان کرد: تقاضاهایی از بعثه مقام معظم رهبری در حج در زمینه فعالیت مربیان فرهنگی صورت گرفته تا آنها در هتل‌های مکه و مدینه به عنوان فعال فرهنگی فعالیت کنند.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 7678

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7678/شرکت-200-دانشجو-طرح-تربیت-مربی-فرهنگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir