دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 7678

شرکت 200 دانشجو در طرح تربیت مربی فرهنگی

قم نيوز : قم نیوز: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن از شرکت 200 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم و معارف قرآن در طرح تربیت مربی فرهنگی خبر داد.
شرکت 200 دانشجو در طرح تربیت مربی فرهنگی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا شاهین با اشاره به اجرای طرح تربیت مربی فرهنگی اظهار کرد: این طرح درصدد است از دانشجویان مستعد علوم و معارف قرآن کریم به عنوان مربیان فرهنگی استفاده کند.

وی به اعلام فراخوان برای جذب مربیان فرهنگی اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ نفر از دانشجویان از ۲۱ دانشکده علوم قرآنی سراسر کشور در این طرح شرکت می‌کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن خاطرنشان کرد: کلاس‌های تخصصی مربیان فرهنگی در شهریور سال جاری به مدت یک هفته در مجموعه فدک مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دانشجویان پس از پایان دوره توجیهی همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به دانشکده‌های علوم قرآنی باز می‌گردند و هر دانشجو یک کانون یا حلقه‌های دانشجویی را تشکیل می‌دهد.

شاهین عنوان داشت: این گروه‌ها در زمینه رشته‌های فرهنگی و هنری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت‌ اجرای طرح تربیت مربی فرهنگی گفت: این طرح در شناسایی دانشجویان نخبه فرهنگی مفید است تا بر این اساس آنان در دوره‌های آموزشی آینده نیز شرکت کنند.

وی به برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با برخی ارگان‌ها، دانشجویانی که تربیت مربی قرآنی را گذرانده باشند، دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت را در برخی ارگان‌ها برگزار می‌کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و معارف قرآن خاطرنشان کرد: تقاضاهایی از بعثه مقام معظم رهبری در حج در زمینه فعالیت مربیان فرهنگی صورت گرفته تا آنها در هتل‌های مکه و مدینه به عنوان فعال فرهنگی فعالیت کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.aeafuqemosfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما