يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 12165

دومين مرحله طرح تربيت مربی فرهنگی در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون دانشجويی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم از برگزاری دومين مرحله طرح تربيت مربی فرهنگی در روزهای هفتم تا نهم بهمن ماه خبر داد.
دومين مرحله طرح تربيت مربی فرهنگی در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمين عليرضا شاهين در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح تربيت مربی فرهنگی در شهر مقدس قم اظهار داشت: معاونت دانشجويی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم اقدام به برپايی دوره‌های تربيت مربی فرهنگی كرده است كه طی آن به دانشجويان نخبه علمی و فرهنگی خود، آموزش‌های لازم در راستای فعاليت در زمينه‌های فرهنگی را ارائه می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود با بيان اينكه اين دوره با همكاری بنياد فرهنگی امامت برگزار می‌شود یادآوری كرد: فلسفه و مبانی امامت از جمله محورهای اين دوره است كه شامل مباحث ضرورت وجود امام، معنای امام و امامت، آشنايی با ادله امامت، اثبات امامت با آيات و روايات و پاسخگويی به شبهات تاريخی و عصمت امامان خواهد بود.

معاون دانشجويی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم با اشاره به حضور ۴۰ تن از دانشجويان برادر دانشكده‌های خوی، مراغه، اصفهان، خمين، تهران و قم در دومين مرحله از نخستين دوره طرح تربيت مربی فرهنگی، اعلام كرد: اين دوره از هفتم لغايت نهم اسفند ماه و در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

وی با بيان اينكه در مجموع بيش از ۳۰۰ دانشجوی نخبه علمی و فرهنگی از دانشكده‌های سراسر كشور در دوره تربيت مربی فرهنگی شركت خواهند كرد، عنوان كرد: اين دوره‌ها با حضور بيش از ۱۰۰ تن از دانشجويان برادر و ۲۰۰ تن از دانشجويان خواهر دانشگاه علوم و معارف قرآن كريم برگزار خواهد شد البته لازم به ذكر است كه طرح تربيت مربی فرهنگی در قالب شش دوره آموزشی اجرايی می‌شود كه دو دوره مختص به برادران و چهار دوره مختص به خواهران دانشجو است.

حجت‌الاسلام و المسلمين شاهين در پايان سخنان خود با اشاره به برگزاری نخستين مرحله طرح تربيت مربی فرهنگی با حضور ۵۰ تن از برادران، اظهار كرد: اين دوره از ۲۲ لغايت ۲۵ بهمن ماه و با حضور دانشكده‌های زاهدان، بجنورد، زابل، شاهرود، كرمانشاه، ملاير، سبزوار، آمل و مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcenz8z.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما