شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 11938
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم:

پژوهشنامه معارف قرآن کریم چاپ می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از انتشار مجله علمی پژوهشی معارف قرآن کریم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
پژوهشنامه معارف قرآن کریم چاپ می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد اکبری با تاکید بر ضرورت توجه به تحقیق و پژوهش در انجام فعالیت‌های علمی اظهار کرد: یکی از مهمترین ابزارها برای فعالیت در عرصه پژوهش و تحقیق انتشار نشریات است و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در راستای انجام این مهم نسبت به انتشار آثار علمی و پژوهشی اندیشمندان و صاحب نظران اقدام می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های این معاونت در راستای فراهم کردن زمینه‌ای مناسب برای انتشار دستاوردهای علمی و پژوهشی اظهار کرد: در این راستا نسبت به دریافت مجوز انتشار از وزارت علوم و تحقیقات اقدام کرده‌ایم و به زودی با پیگیری‌های به عمل آمده این مجوز صادر خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم بیان کرد: در حال حاضر دو فصل‌نامه‌های «قرآن و مطالعات عرفانی» و «قرآن و مطالعات زبان شناختی» برای اخذ مجوز نشر و داوری آثار به وزارت علوم و تحقیقات ارائه شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این معاونت در عرصه نرم افزار و سخت افزار گفت: کتابخانه الکترونیکی دانشگاه راه‌اندازی شده و این کتابخانه به مراکز علمی و کتابخانه‌های سطح کشور مرتبط است.

اکبری به برگزاری همایش پژوهش‌های قرآنی در مسابقات بین المللی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و بیان کرد: در این راستا کمیته علمی همایش تشکیل شده است و با هدف تبیین محورهای همایش و سرفصل‌ها در جلسات ویژه‌ای از نظرات اندیشمندان و اساتید بهره برده‌ایم.

وی به اهمیت توجه به نخبگان و پرورش دانشجویان برجسته اشاره کرد و یادآور شد: آیین نامه نخبگان دانشجویی و نخبگان اساتید هیئت علمی تدوین شده است و این آیین نامه در اختیار دانشکده‌ها قرار گرفته است تا ارزیابی اولیه برای معرفی نخبگان صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbw9b8.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما