چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : 7721
در شبستان امام خمینی(ره) انجام شد:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) قم برگزار شد.
برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در قم
به گزارش قم نیوز، مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب با حضور جمعی از مسوولان اجرایی، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدسه کریمه اهل بیت(س) در این مراسم با اشاره به خسارات و ابعاد غمبار حادثه هفتم تیر، شهادت آیت الله بهشتی(ره) را موجب رسوا شدن خط نفاق در جامعه و تثبیت انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت ادامه راه و زنده نگه داشتن نام و یاد این شهدای بزرگوار تاکید کرد.

بر اساس اعلام مسوولان این مراسم چهارشنبه شب نیز در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و پیش از آن در ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه هفتم تیرماه، گلزار شهدی شیخان قم با حضور جمعی از مسوولان اجرایی و حوزوی غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در حالی که جمعی از بلندپایه‏ترین و دلسوزترین مسوولان نظام، همچون آیت‏اللّه‏ بهشتی رییس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، ۱۲ معاون وزیر و حدود ۳۰ نماینده مجلس در آن جلسه حضور داشتند، با بغض منافقان منفجر شد و ۷۲ یار وفادار انقلاب و امام، با ذکر خدا بر لب و بدن‏های پاره پاره به دیدار حق شتافتند.

در پی این حادثه مردم انقلابی ایران، در سراسر کشور مجالس عزاداری باشکوهی برگزار کردند و با این کار، نفرت عمیق خود را از دشمنان انقلاب و به ویژه منافقان نشان دادند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.rayct1ayzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما