پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 7761
5 روز رقابت در قم پایان یافت؛

معرفی قهرمانان اوزان 10 گانه بوکس جوانان کشور

قم نيوز : قم نیوز: چهره 10 بوکسور برتر مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی جوانان در قم مشخص شد.
معرفی قهرمانان اوزان 10 گانه بوکس جوانان کشور
به گزارش قم نیوز، بعد از پنج روز رقابت نزدیک و نفس‌گیر مدعیان در قم، دیدارهای نهایی اوزان مختلف پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور چهارشنبه شب در شهر مقدس قم برگزار شد و فینالیست‌های اوزان ده‌گانه این دوره از مسابقات جدال سختی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند.

در حالی که رقابت‌های این دوره در اوزان ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم از روز شنبه هفته جاری به میزبانی هیئت بوکس و اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر برگزار شد، نفرات برتر معرفی شده و تجلیل شدند.

قهرمانان اوزان ۱۰ گانه بوکس قهرمانی جوانان کشور در قم در حالی مشخص شدند که از بین چهار بوکسور قمی حاضر در دیدار نهایی اوزان مختلف در نهایت سه بوکسور موفق به کسب برتری مقابل حریفان و به دست آوردن عنوان قهرمانی شدند.

بر اساس نتایج به دست آمده در مسابقات نهایی این دوره از پیکارها، در وزن ۴۹ کیلوگرم و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی ایمان تهامی از مازندران دیدار نهایی برابر امیرحسین حاتمی البرز به برتری رسید و قهرمان شد.

در وزن ۵۲ کیلوگرم محمد مردی بوکسور توانمند و آینده دار استان قم که یکی از ملی‌پوشان بوکس قم نیز محسوب می‌شود با عبور از سد تمام رقبا در مسابقه پایانی مقابل وحید خدری از چهارمحال و بختیاری قرار گرفت و با شکست این حریف موفق به کسب مدال طلا شد.

در وزن ۵۶ کیلوگرم یک بوکسور دیگر از استان قم یعنی حمید عرب‌خانی، قم را صاحب دومین نشان طلای این دوره از مسابقات کرد، این بوکسور در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی با ارسلان عبداللهی از سیستان و بلوچستان به رقابت پرداخت و پیروز شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم دو بوکسور از استان‌های شرقی و غربی کشورمان یعنی عادل کنعانی از کرمانشاه و پرویز کرم زهی از سیستان و بلوچستان به دیدار نهایی رسیدند و طی آن بوکسور سیستان و بلوچستان با برتری مقابل نماینده کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید.

در وزن ۶۴ کیلوگرم قم صاحب سومین نشان طلای در این دوره از مسابقات شد و طی آن احسان خدایاری از قم بعد از کسب نتایج بسیار خوب در جدال با رقبای خود در مراحل مختلف، در تلاش برای کسب مدال طلا در جدال با امین اولیایی از گیلان به برتری رسید و قهرمانی قم در بخش تیمی را مسجل کرد.

در وزن ۶۹ کیلوگرم حمید کرمی از لرستان و امین ابراهیمی از بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه بوکسور بوشهری از سد رقیب لرستانی خود عبور کرد تا به مدال طلا برسد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم چهارمین بوکسور قمی راه یافته به دیدار نهایی رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور یعنی جعفر هدایتی برای کسب مقام قهرمانی و قرار گرفتن بر روی سکوی نخست با بهمن واضح از سیستان و بلوچستان رقابت کرد اما با شکست در این رقابت نزدیک و نفس‌گیر به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۸۱ کیلوگرم سیاوش امیدی از خوزستان به مصاف امیر رحیمی از کردستان رفت و با شکست وی قهرمان شد، در وزن ۹۱ کیلوگرم مجتبی پیری از لرستان با عبور از سد عماد سلامات از خوزستان به مقام نخست رسید و در وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم هومن قویدل از خوزستان به میلاد روشن زاده از تهران باخت و نماینده تهران در جایگاه نخست قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.eqma2bqmsla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما