دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 77915
منبع : خبرگزاری تسنیم

بسیاری از روابط عمومی‌های قم فاصله زیادی در استفاده از رسانه‌های نوین دارند

قم نيوز : کارشناس ارتباطات با بیان اینکه به‌روز نبودن روابط عمومی‌ها در استفاده از رسانه‌های نوین سبب فاصله گرفتن آنها از ماهیت اصلی شده است، گفت: امروزه رسانه به تلفن‌های همراه منتقل‌شده است و باید مسئولان روابط عمومی از این ابزار استفاده بهینه کنند.
بسیاری از روابط عمومی‌های قم فاصله زیادی در استفاده از رسانه‌های نوین دارند
بسیاری از روابط عمومی‌های قم فاصله زیادی در استفاده از رسانه‌های نوین دارند
به گزارش قم نیوز ابوالفضل احمدی نیا در میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تنزل ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و نهادهای استان که در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از علت‌هایی که به روابط عمومی‌ها توجهی نمی‌شود عدم شناخت دوطرفه هم از جانب دستگاه و هم رسانه نسبت به فعالیت آن است.

وی با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها افزود: نقش روابط عمومی‌ها در پیشرفت و معرفی دستگاه‌ها مؤثر است و همچنین حفظ مخاطبین از جمله اقدامات این دستگاه اجرایی است.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات قم یکی از علل موفقیت روابط عمومی‌ها را به‌کارگیری نیروی‌های متخصص برشمرد و تصریح کرد: اگر هم مسئولان روابط عمومی‌ها خودشان افرادی متخصصی نیستند می‌توانند با همکاری نیروهای متخصص کارآمد و توانمند شوند.

احمدی نیا با بیان اینکه تخصص پرسنل یکی از موضوعات مورد تأکید در روابط عمومی‌ها باید قرار گیرد، گفت: امروز برخی که نیروهای متخصص و با علم روابط عمومی بوده در این پست‌ها مشغول فعالیت هستند و باید مابقی مسئولان روابط عمومی نیز اگر خود هم متخصص نبوده از مشاوران و همکاری رسانه‌ها برای تعامل با رسانه‌ها استفاده کنند.

کارشناس ارتباطات تصریح کرد: با ورود تکنولوژی‌های جدید و افزایش بینش مخاطبین نگاه‌ها تغییر کرده است و اگر جایگاه روابط عمومی به صورت علمی به مدیران و سپس مخاطبین شناسانده شود و جایگاه روابط عمومی باید حفظ می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌روز نبودن روابط عمومی‌ها در استفاده از رسانه‌های نوین سبب فاصله گرفتن آنها از ماهیت اصلی شده است، ابراز کرد: امروزه رسانه به تلفن‌های همراه منتقل‌شده است و باید مسئولان روابط عمومی با استفاده از این ابزار در کنار اطلاع‌رسانی واسطه خوبی بین مردم و مدیر مجموعه باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات قم در دسترس بودن مدیران روابط عمومی را مهم دانست و گفت: مسئولان روابط عمومی به علت ماهیت خدمتی خود باید همواره آنلاین و در دسترس باشند و در راستای مشکلات مردم اقدامات اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در زمینه پاسخگویی به مشترکین این شرکت اضافه کرد: در گذشته امور مشترکین مخابرات پاسخگو بودند و متأسفانه در برخی دفاتر برخوردهای مناسبی با ارباب‌رجوع نمی‌شود که در جلسات متعدد همواره بر تکریم ارباب‌رجوع تأکید می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciw3ay.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما