دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 7827
مسوول انتظامات مسجد مقدس جمکران خبر داد:

آمادگی مسجد جمکران برای برپایی جشن‌های نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مسوول انتظامات مسجد مقدس جمکران از آمادگی کامل این واحد به منظور برپایی هر چه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان در این مکان مقدس خبر داد.
آمادگی مسجد جمکران برای برپایی جشن‌های نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، غلامعلی جواهری اظهار کرد: این معاونت به منظور برقراری نهایت آرامش خاطر زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران با برپایی ده‌ها نشست و جلسه تخصصی پیرامون مسائل متعدد مرتبط به نیمه شعبان با مدیران، مسوولان و دست اندرکاران در جریان آخرین هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشکوه هستند.

وی با اشاره به حضور گسترده زائران در مسجد مقدس جمکران ادامه داد: توجه به نکات بهداشتی، راهنمایی و رانندگی و تردد وسائط نقلیه، تشکیل کمیته‌های متعدد انتظامی و امنیتی، راه‌اندازی اکیپ‌های متعدد راهنمایی و همکاری با زائران و مجاوران مسجد در ایام شعبان، اسکان زائران، اطلاع رسانی و نصب بنرهای تبلیغاتی به زبان‌های مختلف عربی، فارسی، انگلیسی و اردو و... از جمله نکات مورد توجه است.

مسوول انتظامات مسجد مقدس جمکران، آماده باش و به‌کارگیری بیش از ۲۴۰ نیروی رسمی و افتخاری آموزش دیده و متخصص این واحد را یکی دیگر از برنامه‌های از پیش تعریف شده انتظامات مسجد مقدس جمکران عنوان کرد.

وی افزود: این نیروها به صورت محسوس و نامحسوس در کنار سایر عزیزان و خدمتگزاران این مکان مقدس وظیفه حفظ آرامش در برگزاری مراسم‌ها را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه این افراد در گروه‌های متعددی تقسیم شده‌اند، اظهارداشت: گروه سرقت، گروه گمشدگان، گروه راهبر، گروه امانت داری، گروه انتظامی، گروه امنیتی، گروه حفاظت از شخصیت‌ها و... از جمله تقسیم بندی‌های ویژه جشن‌های نیمه شعبان این واحد است.

جواهری در پایان با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان طرح‌های ترافیکی ویژه‌ای در مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران اعمال خواهد شد، افزود: به دلیل اینکه در ایام نیمه شعبان تردد وسائط نقلیه در اطراف مسجد ممنوع است، لذا تدابیری برای حضور وسائط نقلیه خاص با کارت تردد اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.0deiw6dcegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما