دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : 7842

حمله به ایرباس ایرانی نشانه خوی تجاوزکارانه آمریکا است

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام حزب مؤتلفه استان قم گفت: حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران نشانه خوی تجاوزکارانه آمریکا است.
حمله به ایرباس ایرانی نشانه خوی تجاوزکارانه آمریکا است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران اظهار کرد: یکی از اسفناک‌ترین حوادثی که در تاریخ انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و اندوه بسیاری برای مردم و امام راحل به دنبال داشت، حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران به دست ناو آمریکایی بود.

وی ادامه داد: این حادثه قلب ملت ایران را داغدار کرد و برای بازماندگان این شهدا نیز بسیار سنگین بود.

قائم مقام حزب مؤتلفه استان قم تصریح کرد: گذشته از بار عاطفی که این حادثه برای ملت ما داشت، این واقعه نشان‌دهنده ماهیت حقیقی آمریکایی‌ها و خوی تجاوزکارانه آنان بود.

وی اظهار داشت: در جریان این حادثه جهانیان به این نکته رسیدند که آمریکایی‌ها چهره‌ای بسیار خشن‌تر از چیزی که تلاش می‌کنند از خود به نمایش بگذارند، دارند.

ذاکری خاطرنشان کرد: این حادثه همچنین برای کسانی که در داخل کشور تلاش می‌کنند رابطه با آمریکا را از ضروریات ادامه حیات جمهوری اسلامی مطرح کنند، حاوی یک درس بزرگ است.

وی اذعان داشت داشت: آنچه ما در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم این است که خوی تجاوزکارانه آمریکایی در رابطه با ملت‌های جهان هنوز تغییری نکرده و هر جا در منطقه مصیبتی دیده می‌شود، آمریکایی‌ها یک طرف آن هستند.

قائم مقام حزب مؤتلفه استان قم افزود: کشتار کودکان و زنان در افغانستان و عراق توسط آمریکا و حمایت از نسل‌کشی در فلسطین اشغالی به ما نشان می‌دهد که آمریکای امروز همان آمریکایی است که هواپیمای مسافربری ایرانی را با موشک مورد تهاجم قرار داد و هموطنانمان را بدون هیچ گناهی به شهادت رساند.

وی تصریح کرد: آن حادثه هر چند بسیار غمبار بود اما هشداری برای ما محسوب می‌شود تا بدانیم نباید فریب سخنان مسوولان آمریکایی را خورده و آنان را در ادعاهای خود صادق بدانیم.

ذاکری افزود: خون شهدای این هواپیما مانند خون دیگر شهیدان درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و موجب محکم شدن پایه‌های حرکت انقلابی ملت ایران شد.

وی ابراز داشت: مردم ما در مقابل فریب‌کاری‌های آمریکایی‌ها، آگاه هستند و مسوولان نیز باید نسبت به دام‌هایی که آمریکایی‌ها پهن می‌کنند، هوشیار باشند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcc.0qma2bq4ila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما