کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در قالب مانور بزرگ منتظران مهدی (عج) صورت گرفت؛

امدادرسانی 594 پزشك و پرستار و امدادگر

خبرگزاری ايرنا , 15 تير 1391 ساعت 12:26

قم نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از استقرار 11 اكیپ راهنمای مسافران در قالب مانور بزرگ منتظران مهدی (عج) در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: اكیپ راهنمایی مسافران در محورهای مواصلاتی استان و محدوده مسجد مقدس جمكران از جمله عوارضی كاشان، تهران، امامزاده جمال، میدان ولیعصر، میدان انتظار و پارك سوار شمالی و جنوبی مستقر می باشند.

وی با اشاره به اجرای مانور بزرگ منتظران مهدی(عج)، گفت: این مانور دیروز با مشاركت ۱۰ استان از جمله استان‌های قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس و خوزستان آغاز شده و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: در این مانور ۵۹۴ پزشك و پرستار و امدادگر با بیش از ۲۶۲ خودرو و تجهیزات مختلف پزشكی و نجات و امداد و سه فروند بالگرد امدادی به مردم امداد رسانی می كنند.

سائلی اضافه كرد: ۳۳۰ كیلومتر توسط ۱۷۴ اكیپ امدادی تحت پوشش جمعیت هلال احمر قرار دارد و طبق آخرین آمار ارسالی از ستاد مركزی عملیات تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه، ۱۴ تیرماه، چهار مورد حادثه توسط امدادگران در مبادی ورودی به شهر امدادرسانی شده و ۸۶ مورد امداد نیز بصورت سرپایی صورت گرفته است.

به گفته وی، توزیع آب معدنی و بسته های فرهنگی شامل انواع بروشورها از جمله بروشورهای آداب زیارت و بهداشتی، نقشه شهر قم و جمكران از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان قم در مانور منتظران مهدی است.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 7894

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/7894/امدادرسانی-594-پزشك-پرستار-امدادگر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir