پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 7894
در قالب مانور بزرگ منتظران مهدی (عج) صورت گرفت؛

امدادرسانی 594 پزشك و پرستار و امدادگر

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از استقرار 11 اكیپ راهنمای مسافران در قالب مانور بزرگ منتظران مهدی (عج) در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
امدادرسانی 594 پزشك و پرستار و امدادگر
به گزارش قم نیوز، خلیل الله سائلی با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: اكیپ راهنمایی مسافران در محورهای مواصلاتی استان و محدوده مسجد مقدس جمكران از جمله عوارضی كاشان، تهران، امامزاده جمال، میدان ولیعصر، میدان انتظار و پارك سوار شمالی و جنوبی مستقر می باشند.

وی با اشاره به اجرای مانور بزرگ منتظران مهدی(عج)، گفت: این مانور دیروز با مشاركت ۱۰ استان از جمله استان‌های قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس و خوزستان آغاز شده و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: در این مانور ۵۹۴ پزشك و پرستار و امدادگر با بیش از ۲۶۲ خودرو و تجهیزات مختلف پزشكی و نجات و امداد و سه فروند بالگرد امدادی به مردم امداد رسانی می كنند.

سائلی اضافه كرد: ۳۳۰ كیلومتر توسط ۱۷۴ اكیپ امدادی تحت پوشش جمعیت هلال احمر قرار دارد و طبق آخرین آمار ارسالی از ستاد مركزی عملیات تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه، ۱۴ تیرماه، چهار مورد حادثه توسط امدادگران در مبادی ورودی به شهر امدادرسانی شده و ۸۶ مورد امداد نیز بصورت سرپایی صورت گرفته است.

به گفته وی، توزیع آب معدنی و بسته های فرهنگی شامل انواع بروشورها از جمله بروشورهای آداب زیارت و بهداشتی، نقشه شهر قم و جمكران از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان قم در مانور منتظران مهدی است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.heafuqeoxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما