دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 7958

با طلا برمی گردم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش کاراته استان قم از آمادگی کامل خود برای کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.
با طلا برمی گردم
به گزارش قم نیوز، علیرضا قاضی صبح امروز اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات مختلف و همچنین اردوهای آماده سازی گوناگون در کنار سایر ملی پوشان، اکنون کاملا آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستم.

وی ادامه داد: در رقابت‌های کاراته بین‌المللی ترکیه که در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد، با اعتماد کادر فنی تیم ملی در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم تیم اعزامی به این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره شدم تا با انگیزه بالا برای کسب مدال طلا به پیکارهای آسیایی در شهر تاشکند ازبکستان به میدان بروم.

کاراته کای وزن منهای ۶۳ کیلوگرم استان قم در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: آمادگی خوبی دارم و نسبت به روزهای ابتدایی حضورم در اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان، آمادگی بسیار زیادی را در خودم احساس می‌کنم.

وی یادآور شد: خوشبختانه زیر نظر علیرضا سلیمانی و سایر مربیان تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان تمرینات بسیار خوبی را سپری کرده‌ایم و در حال حاضر مصدومیتی ندارم و امیدوارم در تمریناتی که در تاشکند برگزار می‌کنیم نیز مشکلی به وجود نیاید تا با قدرت در مسابقات آسیایی ازبکستان حاضر شوم.

قاضی خاطرنشان کرد: از فروردین ماه امسال در اردوهای آماده سازی هستم و برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی چندین مرحله رقابت انتخابی برگزار شد که به لطف خدا و دعای خیر پدر و مادرم توانستم هر مرحله را با موفقیت به پایان برسانم.

وی با بیان اینکه نخستین حضور خود در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کند، اظهار داشت: برای همین منظور انگیزه بسیار زیادی دارم که امسال به عنوان تنها نماینده کاراته قم بتوانم با دست پر از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا بازگردم.

ملی پوش کاراته استان قم که مدال نقره قهرمانی کاراته بین المللی ترکیه در سال ۲۰۱۲ را در کارنامه موفقیت‌های خود دارد، ادامه داد: امیدوارم بهترین عملکرد را بعد از کسب مدال از جام بین‌المللی ترکیه در مسابقات آسیایی از خود ارائه کرده و به مدال طلا برسم.

ملی پوش وزن منهای ۶۳ کیلوگرم کاراته کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی توانایی رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا را دارد، تصریح کرد: ما تیم پرامیدی داریم که تلاش خواهد کرد افتخارات گذشته را تکرار کند و رسیدن به سکوی نخست قاره کهن برای تیم ایران کاملا دست یافتنی است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.mn0k49noa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما