دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 7962

اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول بسیج جامعه پزشکی استان قم از اعزام چهار تیم بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم خبر داد.
اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم استان قم
به گزارش قم نیوز، محسن دیانی امروز با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: این نهاد در طول تابستان برنامه‌هایی به منظور خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مناطق محروم داشته که طی آن چهار تیم پزشکی به این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه داد: پزشکان در این فعالیت‌های جهادی به ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم پرداخته و مشکلات بهداشتی مردم در این مناطق را بررسی می‌کنند.

مسوول بسیج جامعه پزشکی استان قم ابراز داشت: در این فعالیت‌ها مناطقی که از لحاظ مسائل بهداشتی در محرومیت هستند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: در این مدت بیش از ۱۷۰ ویزیت رایگان توسط پزشکان بسیجی انجام شده است که بخشی از آنان در مناطق روستایی استان قم و بخش دیگر در مناطق شهری کم‌بضاعت اتفاق افتاده است.

دیانی خاطرنشان کرد: این روند در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت و بسیج جامعه پزشکی در این ماه در عرصه بهداشتی خدمت‌رسانی‌های خود را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به فعالیت بسیج جامعه پزشکی در تیرماه امسال در روستاهای نجم‌آباد، جعفرآباد و قلعه چم گفت: اردوی بسیج جامعه پزشکی در روستای نجم‌آباد با یک تیم چهار نفره برگزار شد و در جریان این اردو ۳۰ ویزیت رایگان توسط این گروه انجام شد.

مسوول بسیج جامعه پزشکی استان قم ابراز داشت: در روستای جعفر آباد ۵۰ ویزیت رایگان توسط پزشکان انجام شد که یک ماما نیز این گروه را همراهی می‌کرد.

وی افزود: فعالیت‌های درون شهری بسیج جامعه پزشکی استان قم در تیرماه در درمانگاه پیامبر اکرم(ص) انجام شد که طی آن یک متخصص اطفال ۴۰ ویزیت رایگان انجام داد و پرستاران و دانشجویان پزشکی، پزشکان را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.vdeiw6d10giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما