چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 8002

اعزام تیم فوتسال پیام نور قم به المپیاد دانشجویان

قم نيوز : قم نیوز: تیم دانشگاه پیام نور استان قم در تلاش برای تکرار عنوان قهرمانی خود در کشور راهی المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور شد.
اعزام تیم فوتسال پیام نور قم به المپیاد دانشجویان
به گزارش قم نیوز، با قهرمانی به دست آمده در مسابقات فوتسال قهرمانی و انتخابی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور توسط تیم دانشگاه پیام نور قم، این تیم به عنوان نماینده پیام نور کشور در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور حضور می‌یابد.

این در حالی است که این المپیاد به میزبانی شهر ارومیه برگزار می‌شود،‌ در حالی که در این دوره از مسابقات سه هزار دانشجو به همراه اساتید دانشگاه‌ها از بیش از ۱۰۰ دانشگاه و موسسات عالی کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

همچنین یازدهمین دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور رشته‌های ورزشی شامل بسکتبال، والیبال، فوتبال، فوتسال، هندبال، بدمینتون، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، شنا، تکواندو، دو میدانی و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم در حالی به عنوان قهرمان پیام نور کشور راهی این المپیاد شد که رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با شرکت ۲۴ تیم از استان‌های مختلف برگزار شد و در نهایت قهرمانی به نام تیم پیام نور قم به ثبت رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها، در تلاش برای کسب مقام قهرمانی در مرحله نخست در گروه‌های مقدماتی بازی‌های خود را برگزار کردند تا تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شوند.

بازی‌های مرحله گروهی با شرکت تیم‌های مدعی در گروه‌های چندگانه به شکل دوره‌ای برگزار شد که در نهایت از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم مسابقات این دوره قهرمانی فوتسال دانشگاه‌های پیام نور کشور را کسب کردند.

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم در حالی که در ترکیب خود از وجود بازیکن مطرح و توانمند فوتسال قم و همچنین از توان فنی و مدیریتی سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بهره می‌برد، در این رقابت‌ها موفق‌ترین تیم پیام نور کشور لقب گرفت.

سطح رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشگاه پیام نور کشور بسیار بالا بود و تیم‌های شرکت‌کننده در ترکیب خود از بازیکنان خوب و شاخصی استفاده می‌کردند اما این توان و نبوغ بالای فوتسالیست‌های قمی بود که در نهایت منجر به قهرمانی تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم شد.

فوتسالیست‌های تیم دانشگاه پیام نور استان قم در مراحل مقدماتی و حذفی با شایستگی از سد حریفان خود عبور کرده و در دیدار نهایی این دوره از مسابقات حریف تیم فوتسال دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی شدند که با برتری چهار بر سه در این دیدار به مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافتند و جواز حضور در المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور را به دست آوردند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.gbwurhbg5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما