کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلبری عنوان کرد:

نهضت پارکینگ سازی در قم

خبرگزاری مهر , 24 تير 1391 ساعت 16:12

قم نیوز: شهردار قم در دیدار با امام جمعه قم امسال را سال نهضت پارکینگ سازی معرفی کرد.


به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار با آیت الله امینی اذعان داشت: سعی کردیم مجموعه اقداماتی که در حال انجام و ارائه به شهروندان است در شأن مردم شریف قم و شهر عش آل محمد بوده و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در انجام کارها موفق بدارد.

وی افزود: در ملاقات‌های مردمی حرف‌های مردم را می‌شنویم و آنچه در توان ما است انجام می‌دهیم و هر آنچه در توان ما نیست را به مردم توضیح داده و متقاعدشان می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته، رضایت خداوند متعال و شهروندان را کسب نماییم که در این راه نیازمند دعای خیر حضرتعالی و مساعدت شهروندان هستیم.

وی در خصوص تأمین پارکینگ مورد نیاز شهروندان در سطح شهر گفت: ما نام امسال را نهضت پارکینگ سازی گذاشتیم و اولین پارکینگ مکانیزه را با ظرفیت ۱۴۰ دستگاه خودرو در خیابان معلم با مشارکت بخش خصوصی احداث و در عید فطر و یا ولادت امام حسن(ع) آن را افتتاح می‌کنیم.

رعایت حقوق و رضایت مردم در اجرای پروژه‌ها
شهردار قم نیز در این دیدار تصریح کرد: در اجرای پروژه‌های شهری در قم مسئله مهم، رعایت حقوق و رضایت مردم است.

وی اظهار داشت: نگاه‌ ما در شهرداری از صرف نگاه عمرانی فراتر رفته و سعی کردیم علاوه بر پروژه‌های عمران شهری، هم به مسائل خدماتی و هم مسائل فرهنگی بپردازیم و در همه عرصه‌ها خدمت‌رسانی مردم فهیم قم و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) باشیم.

وی ضمن اشاره به عملکرد شهرداری قم در ماه‌های گذشته بویژه نیمه شعبان گفت: علت موفقیت ما در نیمه شعبان این بود که پرسنل ما با عشق آمدند و بدون چشم داشت خاصی فعالیت کردند.

شهردار قم در ادامه بیان کرد: با توجه به بازدید دوره‌ای از محلات مختلف قم و پاسخگویی به مشکلات مردم و مناطق بندی شهر و اضافه کردن مناطق جدید و شهرداری جدا برای اطراف حرم اعتماد مردم به شهرداری رو به بهبود است.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8037

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8037/نهضت-پارکینگ-سازی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir