شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 8037
دلبری عنوان کرد:

نهضت پارکینگ سازی در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم در دیدار با امام جمعه قم امسال را سال نهضت پارکینگ سازی معرفی کرد.
نهضت پارکینگ سازی در قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار با آیت الله امینی اذعان داشت: سعی کردیم مجموعه اقداماتی که در حال انجام و ارائه به شهروندان است در شأن مردم شریف قم و شهر عش آل محمد بوده و از خداوند متعال می‌خواهیم ما را در انجام کارها موفق بدارد.

وی افزود: در ملاقات‌های مردمی حرف‌های مردم را می‌شنویم و آنچه در توان ما است انجام می‌دهیم و هر آنچه در توان ما نیست را به مردم توضیح داده و متقاعدشان می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با اقدامات شایسته، رضایت خداوند متعال و شهروندان را کسب نماییم که در این راه نیازمند دعای خیر حضرتعالی و مساعدت شهروندان هستیم.

وی در خصوص تأمین پارکینگ مورد نیاز شهروندان در سطح شهر گفت: ما نام امسال را نهضت پارکینگ سازی گذاشتیم و اولین پارکینگ مکانیزه را با ظرفیت ۱۴۰ دستگاه خودرو در خیابان معلم با مشارکت بخش خصوصی احداث و در عید فطر و یا ولادت امام حسن(ع) آن را افتتاح می‌کنیم.

رعایت حقوق و رضایت مردم در اجرای پروژه‌ها
شهردار قم نیز در این دیدار تصریح کرد: در اجرای پروژه‌های شهری در قم مسئله مهم، رعایت حقوق و رضایت مردم است.

وی اظهار داشت: نگاه‌ ما در شهرداری از صرف نگاه عمرانی فراتر رفته و سعی کردیم علاوه بر پروژه‌های عمران شهری، هم به مسائل خدماتی و هم مسائل فرهنگی بپردازیم و در همه عرصه‌ها خدمت‌رسانی مردم فهیم قم و زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) باشیم.

وی ضمن اشاره به عملکرد شهرداری قم در ماه‌های گذشته بویژه نیمه شعبان گفت: علت موفقیت ما در نیمه شعبان این بود که پرسنل ما با عشق آمدند و بدون چشم داشت خاصی فعالیت کردند.

شهردار قم در ادامه بیان کرد: با توجه به بازدید دوره‌ای از محلات مختلف قم و پاسخگویی به مشکلات مردم و مناطق بندی شهر و اضافه کردن مناطق جدید و شهرداری جدا برای اطراف حرم اعتماد مردم به شهرداری رو به بهبود است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.teofuqeyasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمدرضا
از شهردار محترم تقاضا داریم اولین واخرین پارکینگ نباشددرشهری مثل قم با خیابان های باریک به بیش از این ها پارکینگ احتیاج دارد