يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 15710
با هفت ورزشکار

مسابقات آمادگی جسمانی کلان‌شهرهای کشور پایان یافت/ شهرداری قم در سکوی سوم

قم نيوز : قم نیوز: شهرداری قم توانست با هفت ورزشکار بر سکوی سوم مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلانشهرهای کشور بایستد.
مسابقات آمادگی جسمانی کلان‌شهرهای کشور پایان یافت/ شهرداری قم در سکوی سوم
 به گزارش قم نیوز، مراسم اختتامیه مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلانشهرهای کشور شنبه‌ شب در سالن شهدای شهرداری قم برگزار شد و محمد دلبری شهردار قم، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری قم در این مراسم حضور داشتند.
 
در ابتدای مراسم محمد دلبری شهردار قم سخنرانی کرد و با اعلام آمادگی شهرداری قم برای ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان اظهار کرد: لازم است پرسنل شهرداری برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم از نظر جسمی در وضعیت مناسبی به سر برند و ورزش مهمترین راهکار در این زمینه محسوب می‌شود.
 
شهردار قم با بیان اینکه حضرت محمد(ص) در روایتی خطاب به یکی از یارانشان می‌فرمایند: "پنج چیز را قبل از فرا رسیدن پنج چیز دیگر غنیمت بدان گفت: این پنج مورد در کلام پیامبر اعظم(ص) عبارتند از جوانی پیش از رسیدن پیری، سلامتی پیش از بیماری، بی‌نیازی پیش از فقر و نداری، فراغت پیش از گرفتاری و زندگی پیش از مرگ.
 
وی ادامه داد: همه ما مفتخریم که مسلمان و شیعه هستیم و پیرو اهل بیت(ع) محسوب می‌شویم؛ رعایت دستورات آن بزرگواران در همه صحنه‌های زندگی بر ما لازم و تامین‌کننده سعادت دنیا و آخرتمان است.
 
در ادامه حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر، رئیس شورای اسلامی شهر قم طی سخنانی گفت: ورزش کردن بهترین راهکار برای حفظ سلامتی عموم افراد جامعه به شمار می‌رود و این در حالی است که با وجود مشکلات فراوان ناشی از چاقی و عدم تحرک، ورزش باید در اولویت برنامه‌های روزمره ما قرار داشته باشد.
 
آتش‌زر تاکید کرد: مانعی ندارد که شهرداری قم برای توسعه ورزش همگانی وارد عمل شود و حتی می‌توان گفت فعالیت‌های شهرداری رشد ورزش عمومی را هم در پی خواهد داشت.
 
گفتنی است در این دوره از مسابقات 66 نفر از پرسنل شهرداری 11 شهر تهران، قم، تبریز، اصفهان، اهواز، ارومیه، رشت، مشهد، کرج، شیراز و همدان در چهار رده سنی زیر 30 سال، 30 تا 35، 35 تا 40 و بالای 40 سال در چهار رشته دو، پرش جفت، دراز و نشست و بارفیکس با هم به رقابت پرداختند و در نهایت کارکنان شهرداری‌های مشهد، کرج و قم بر سکوهای نخست ایستادند و مسئولان شهرداری قم هم جوایز آنها را در دو بخش انفرادی و تیمی اهدا کردند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcdz50f.yt0kf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما