دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 15735
با غیبت غیر موجه تیم شهید صدوقی در لیگ دسته اول

فرصت صعود قم به لیگ برتر تنیس کشور از بین رفت

قم نيوز : قم نیوز: فرصت صعود تنیس قم به بالاترین سطح مسابقات باشگاهی تنیس کشور یعنی لیگ برتر این رشته ورزشی به سادگی از دست رفت.
فرصت صعود قم به لیگ برتر تنیس کشور از بین رفت
به گزارش قم نیوز، مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول تنیس مردان باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که قرار بود تیمی به نمایندگی از استان قم به نام تیم تنیس شهید صدوقی در این رقابت‌ها حضور یابد اما این تیم بدون توجیه قابل توجهی از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.
 
تیم شهید صدوقی در اردیبهشت ماه امسال نماینده قم در رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور بود و توانست در جدال با تمامی حریفان ضمن کسب پیروزی و نتایج قابل توجه، به عنوان قهرمانی دست یافته و جواز صعود به لیگ دسته اول را به دست بیاورد.
 
بعد از موفقیت در کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ دسته دوم تنیس مردان باشگاه‌های کشور و به دست آوردن جواز صعود به لیگ دسته اول، انتظار می‌رفت این تیم با قدرت و با آمادگی بالا نماینده شایسته‌ای برای تنیس قم در لیگ دسته اول باشد اما این اتفاق رخ نداد.
 
هنوز مشخص نیست که چرا تیم تنیس شهید صدوقی قم به چه دلیل موجهی فرصت حضور قم در لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور و مهم‌تر از آن موقعیت به دست آوردن جواز حضور در لیگ برتر را از بین برد، هر چند به گوش می‌رسد که مشکلات مالی مانع از اعزام این تیم شده است.
 
به هر حال رقابت‌های لیگ دسته اول قهرمانی تنیس مردان باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر تنیس به انجام رسید و سرانجام با قرار گرفتن تنیس بازان تیم رویین صافی تهران و صعود این تیم به لیگ برتر به پایان رسید.
 
این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور با عنوان جام آزادگان با برگزاری رقابت نزدیک و فشرده بین هشت تیم مدعی به انجام رسید و تیم‌ها به میزبانی شهرکرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
به این ترتیب با پایان این مسابقات تیم‌های تنیس مردان رویین صافی تهران، داراکا اصفهان، شهید شرافتی تهران، سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج، احمدیان بابل، آبی پوشان تبریز، امیران شهرکرد، پالایش نفت آبادان، هیئت تنیس زنجان و فرش مشهد اردهال کاشان به ترتیب در جایگاه اول تا دهم جدول رده بندی ایستادند.
 
در حالی که تیم‌های تنیس رویین صافی تهران و داراکا اصفهان راهی لیگ برتر تنیس کشور شدند، سعید سهرابی به عنوان سرداور، حسن لاچیانی، دامون صفایی، مجید راهنما، منصور روستا زاده و مهدی هاشمی به عنوان داور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.


انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcam0n6.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما