دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 16057
نایب رئیس هیئت گلف استان قم:

نخستین دوره لیگ گلف بانوان قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت گلف استان قم از آغاز نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی لیگ گلف بانوان استان قم با رقابت تیم‌های مدعی خبر داد.
نخستین دوره لیگ گلف بانوان قم آغاز شد
به گزارش قم‌نیوز، سمیه طلیقی امروز در قم اظهار کرد: در سال جاری علاوه بر حضور در مسابقات کشوری و توجه ویژه به امر آموزش، برنامه‌های دیگری به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی در نظر گرفته‌ایم و بر همین اساس نخستین دوره لیگ گلف بانوان قم را برگزار می‌کنیم.
 
وی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت‌ها ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی هیئت گلف استان قم و به منظور توسعه و تعمیم این رشته ورزشی در قم و به خصوص در بین بانوان، نخستین دوره رقابت‌های لیگ گلف بانوان قم برنامه‌ریزی و آغاز شد.
 
نایب رئیس هیئت گلف استان قم بیان داشت: در این دوره از مسابقات لیگ گلف بانوان قم 11 تیم حضور یافته‌اند و بازی‌های خود به صورت هفتگی و در قالب دیدارهای رفت و برگشت در آکادمی مینی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌کنند.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا گلف قم ظرفیت داشتن این تعداد تیم برای حضور در لیگ را دارد، تصریح کرد: ما با اجرای برنامه‌های متنوع برای توسعه و رشد روز افزون گلف و مینی گلف در قم توانسته‌ایم در بخش بانوان ورزشکاران خوبی پرورش داده و آمار ورزشکاران سازمان یافته حرفه‌ای خود را نیز افزایش بدهیم.
 
طلیقی بیان داشت: هیئت گلف یکی از رشته‌های تازه وارد به جمع ورزش‌ها و هیئت‌های فعال ورزشی قم است که آرام آرام سابقه فعالیت آن به یک دهه نزدیک می‌شود، اما در همین سال‌های فعالیت خود توانسته موفقیت‌های خوبی به دست بیاورد و ورزشکاران خوبی نیز تربیت کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در قم استعدادهای بسیار خوبی در رشته گلف پیدا شده است، ولی یکی از مشکلات آقایان و بانوان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان که به این رشته گرایش پیدا می‌کنند، کمبود امکانات و فضای ورزشی بود، اما خوشبختانه کم‌کم امکانات این رشته در حال گسترش است.
 
نایب رئیس هیئت گلف قم عنوان داشت: فعالیت آکادمی مینی گلف در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم موجب شده است تا رشته گلف علاقمندان زیادی را به خود جلب کند و گلف‌بازان قمی در هر دو بخش مردان و بانوان بتوانند با آمادگی خوبی در مسابقات شرکت کنند.
 
وی اظهار داشت: علاوه بر توجهی که به رشد و توسعه گلف می‌شود، در بخش مینی گلف نیز کارهای خوبی انجام شده است، ابتدا باید به احداث زمین مینی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم اشاره کنم و از تمام عزیزانی که در راه‌اندازی این زمین تلاش کردند تشکر کنم زیرا فضای امن، آرام و مطمئنی را برای دختران و بانوان علاقمند به گلف و مینی گلف مهیا کرده‌اند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdciyuaz.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما