يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 16044
اکرمی خبر داد:

حضور مربیان قمی در دوره مربیگری بین‌المللی دوومیدانی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از حضور دو مربی قمی در دوره مربیگری بین‌المللی این رشته ورزشی زیرنظر مدرس فدراسیون خبر داد.
حضور مربیان قمی در دوره مربیگری بین‌المللی دوومیدانی
به گزارش قم‌نیوز، ابوالقاسم اکرمی امروز در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون دوومیدانی کشورمان، نخستین دوره مربیگری بین المللی دوومیدانی سطح از بیست سوم شهریور ماه در تهران برگزار شد و با موفقیت مربیان قمی به پایان رسید.
 
وی با اشاره به شرکت کنندگان از استان‌های مختلف در دوره آموزشی سطح یک مربیگری بین المللی دوومیدانی، بیان داشت: بیست و پنج مربی از استان‌های مختلف کشور در نخستین دوره آموزشی سطح یک مربیگری حضور یافتند.
 
رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به اسامی حاضرین در این دوره یادآور شد: مربیانی از استان‌های کرمانشاه، اصفهان، همدان، کرمان، خراسان رضوی، یزد، البرز، قم، بوشهر، تهران، اردبیل، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، گیلان، زنجان، لرستان و مازندران در این دوره مربیگری حضور داشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: روح الله دایی و علی رضایی دو تن از مربیان تحصیل کرده، با دانش و با تجربه استان قم در رشته دوومیدانی در نخستین دوره مربیگری دو و میدانی بین المللی حضور داشتند و خوشبختانه با موفقیت این دوره را به پایان رساندند.
 
اکرمی ابراز داشت: پژمان معتمدی مدرس نخستین دوره مربیگری بین المللی سطح یک دوومیدانی بود و بر اساس برنامه‌ریزی کمیته آموزش فدراسیون کشورمان، این دوره با این هدف برگزار شد که در جذب نیروهای مستعد و درخشان دقت بیشتری شود.
 
وی عنوان داشت: کمبود دانش روز رشته دو و میدانی در واقع بستر دو و میدانی را در معرض خطر قرار می‌دهد و به همین دلیل با برگزاری این دوره کلاس‌ها ایجاد انگیزه در استعدادهای نهفته در سنین پایه افزایش یافته و این مربیان پیشرفت‌های دوومیدانی را به نقاط مختلف کشور گسترش می‌دهند.
 
رئیس هیئت دوومیدانی استان قم افزود: به همت فدراسیون و رایزنی‌های به عمل آمده با فدراسیون جهانی نخستین دوره این کلاس در ایران برگزار شد و همچنین با تمهیداتی که فدراسیون انجام داده است این کلاس در سطوح مختلف و در بخش بانوان نیز تا پایان سال برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه استقبال مربیان در این دوره بسیار خوب و بالا بوده زیرا مربیان زیادی هستند که در تلاشند استعدادهای خوبی را پرورش دهند، اظهار داشت: امیدواریم رشته موفق دو و میدانی در استان قم با استفاده از دانش مربیان ارزنده‌ای همچون روح الله دایی و علی رضایی بتواند مسیر موفق خود را همچنان ادامه دهد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcee78z.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما