شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 16032
مسابقات تنیس غرب آسیا

تنیس باز قمی به حریف سوریه‌ای باخت

قم نيوز : قم نیوز: تنیس باز قمی در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا برابر حریفی از کشور سوریه تن به شکست داد.
تنیس باز قمی به حریف سوریه‌ای باخت
به گزارش قم‌نیوز، رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا از روز جمعه بیست و نهم شهریور ماه با شرکت چهره‌های مطرح از کشورهای مختلف آسیایی به میزبانی کشور لبنان و در شهر بیروت آغاز شده است و به مدت یک هفته جریان خواهد داشت.
 
در ترکیب تیمی که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات زیر 14 ساله‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا راهی این پیکارها شده است، محمدحسین جلالیان نیز به عنوان یکی از چهره‌های آینده‌دار تنیس قم در ترکیب تیم ملی حضور دارد و در گام نخست با حریفی از سوریه به رقابت پرداخت.
 
در حالی که آغاز پیکارهای تنیس قهرمانی غرب آسیا در بیروت لبنان با پیروزی نمایندگان کشورمان مقابل میزبان بازی‌ها همراه بود، نوجوانان کشورمان در حالی با حریفان خود روبه‌رو شدند که نماینده تنیس قم کار خود با شکست برابر حریف سوری آغاز کرد.
 
رقابت‌های تنیس زیر 14 سال غرب آسیا در هر دو بخش پسران و دختران در حال برگزاری است و تنیسورهای کشورمان در حالی به مصاف حریفان خود رفتند که محمدحسین جلالیان در گام نخست با هازم‌نو از کشور سوریه جدال سختی داشت و سرانجام با حساب دو بر صفر شکست خورد.
 
شکست جلالیان در حالی رقم خورد که دیگر عضو تیم پسران تنیس کشورمان در این پیکارها یعنی پارسا یزدخواستی با نتیجه دو بر صفر توماس هداد از لبنان را شکست داد و بدین ترتیب شانس تیم ایران برای کسب عنوان از این رقابت‌ها در بخش انفرادی حفظ شد.
 
در بخش دختران نیز صبا نجفی با نتیجه دو بر صفر گایلا ابو ابدو تنیسور میزبان را شکست داد، ضمن اینکه لاچین افشین با همین نتیجه افرا حیدر از کشور یمن را از پیش رو برداشت و هلیا غفرانی نیز با نتیجه دو بر صفر آیا خلاف از لبنان را مغلوب کرد.
 
همچنین در بخش دو نفره این پیکارها تیم ملی پسران کشورمان با نتیجه دو بر صفر تیم دو نفره کوین چاحود و کریم اسلایبی از لبنان را از مقابل برداشت اما در بخش دختران نیز تیم دو نفره کشورمان متشکل از هلیا غفرانی و لاچین افشین مقابل تیم دو نفره دانا محمد از اردن و صبا نجفی با نتیجه دو بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
 
این دوره از رقابت‌های تنیس قهرمانی غرب آسیا در رده سنی زیر 14 سال به مدت 10 روز پیگیری می‌شود تا در نهایت تکلیف تنیسورهای برتر مشخص شود، ضمن اینکه از سوی فدراسیون جهانی سیدامیر برقعی از کشورمان نیز به عنوان نماینده این فدراسیون در این رقابت‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcb5gb8.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما