شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 8035

مشکل اساسی در کشور عمل نکردن به قانون است

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مشکل اساسی در کشور را عمل نکردن به قانون عنوان و بر رعایت قواعد و ضوابط و اخلاق اسلامی تأکید کرد.
مشکل اساسی در کشور عمل نکردن به قانون است
به گزارش قم نیوز، آیت الله ابراهیم امینی در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهرداری قم با وی، مشکل اساسی در کشور را عمل نکردن به قانون دانست و با تأکید به رعایت قواعد و ضوابط و اخلاق اسلامی گفت: امیدوارم شهردار قم همانگونه که قوانین و مقررات را رعایت می‌کند برای دیگران الگو باشد.

وی ضمن لزوم توجه بر وضعیت ساخت و سازها در سطح شهر بر تفکیک آپارتمان‌ها از خانه ویلایی بدین معنی که به هر کدام جای جداگانه تعلق گیرد اذعان داشت: شهرداری باید به فکر کوچه‌های باریک محله‌های قدیمی شهر باشد.

امام جمعه قم ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت اولویت‌ها عنوان کرد: تشخیص محل صرف بودجه مهم است که نیازمند کار مشاوره‌ای و تفکر صحیح است.

مشکل ترافیک شهر و کمبود پارکینگ ‌باید سریعا برطرف شود
وی با اشاره به زیارتی بودن شهر قم و توریست پذیر بودن این شهر و تذکر راجع به فراهم کردن شرایط مناسب برای رفاه حال مسافران و زائران اظهار داشت: مشکل ترافیک شهر و کمبود پارکینگ ‌باید سریعا برطرف شود.

وی با بیان اینکه تهیه سند راهبردی شهرداری کار مطلوبی است، ضمن تأکید بر حمایت از خصوصی سازی پارکینگ‌ها تصریح کرد: راه حل معضل ترافیک شهر را یکطرفه کردن کوچه‌ها و عمل به آن به طور جدی و تأمین پارکینگ فروشگاه‌ها و ادارات دولتی دانست و بیان داشت: فروش خودرو باید تحت کنترل باشد و اجازه فروش ماشین و همچنین پلاک گذاری آن را مشروط به داشتن پارکینگ باشد.

آیت الله امینی در ادامه اذعان داشت: اعمال شما مسئولان نشانه اسلامی بودن نظام است و مسوولانی که درست عمل ننمایند باعث رمیده شدن تعدادی از مردم از دین می‌شوند چون آثار دین را در اعمال این مسئولان نمی‌بینند و این بدبینی‌ها تقصیر دین نیست و علت آن عمل نکردن به دین است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.xn6t23nvmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما