?>?> ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور | قم نیوز
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 8073
استاندار قم تاکید کرد:

ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر فراهم شدن بسترهای ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور قم تاکید کرد.
ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی از تک جنسیتی کردن دانشگاه‌ها به عنوان گامی در راستای اسلامی شدن دانشگاه‌ها نام برد و گفت: اسلامی شدن دانشگاه‌ها باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به جایگاه فکری و معنوی قم تصریح کرد: قم بهترین پایگاه برای طرح مسائل و موضوعات فرهنگی روز دانشگاه‌ها همچون وحدت حوزه و دانشگاه بوده و دانشگاه‌های استان باید از این فرصت بهره‌برداری کنند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز علمی گفت: باید بسترهای چنین فعالیت‌هایی در دانشگاه‌های استان به ویژه پیام نور فراهم شود.

استاندار قم با اشاره به راه‌اندازی و توسعه دانشگاه پیام نور در شهر قم و در پنج بخش استان خاطرنشان کرد: مراکز پیام نور در بخش‌های استان نقش بسزایی در رشد و شکوفایی علم و دانش در میان اقشار محروم جامعه بر عهده داشته‌اند.

پیریایی ضمن قدردانی از زحمات مسوولان و اساتید این دانشگاه در کسب رتبه برتر در رشته پژوهشی گفت: باید از اندوخته‌های پژوهشی و یافته‌های فکری این دانشگاه در توسعه و عمران و آبادانی قم استفاده شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام انصاری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و حجت‌الاسلام کرمی، رییس دانشگاه پیام نور قم نیز به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص توسعه و تقویت دانشگاه‌های استان پرداختند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.aeofuqeytsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما