دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 8079
در راه صعود به مرحله نهایی معرفی شدند؛

12 بسکتبالیست قم در مسابقات دختران جوان کشور

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب تیم دختران جوان هیئت بسکتبال استان قم در رقابت‌های بسکتبال قهرمانی رده ‌سنی جوانان دختر کشور مشخص شد.
12 بسکتبالیست قم در مسابقات دختران جوان کشور
به گزارش قم نیوز، در حالی که قم میزبان رقابت‌های بسکتبال دختران جوان کشور در گروه دوم مقدماتی مسابقات امسال است، این تیم از مدت‌ها قبل برنامه‌های آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی برای حضور موفق در این رقابت‌ها آغاز کرده است.

این در حالی است که بعد از بررسی وضعیت تمام اعضای حاضر در اردوی آماده سازی این تیم، سر انجام در فاصله یک روز مانده به آغاز این دوره از مسابقات، مربیان تیم جوانان قم ترکیب این تیم را برای مصاف با حریفان حاضر در گروه دوم بسکتبال جوانان کشور معرفی کردند.

بسکتبالیست جوان قم در شرایطی در مرحله مقدماتی پیکارهای بسکتبال قهرمانی رده سنی جوانان کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند که ترکیب این تیم را ۱۲ بازیکن شاخص بسکتبال قم در بخش دختران تشکیل می‌دهد.

بر این اساس فهیمه ساقیان، لیلا علی‌آبادی، فاطمه حیاتی، معصومه فرخی، زینب قربانی، ندا رستگار جویباری، سارا جعفری، مرجان هیربد، نرگس کرمانی، فاطمه کریمیان، مهسا محمدخانی و یکتا جعفرزاده مقدم اعضای تیم بسکتبال دختران جوان قم در این مرحله از مسابقات محسوب می‌شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسوولان برگزاری این مسابقات در فدراسیون بسکتبال کشورمان، این دوره از رقابت‌ها در مرحله مقدماتی از گروه دوم با شرکت چهار تیم مدعی به صورت دوره‌ای از فردا سه‌شنبه بیست و هفتم تیرماه به میزبانی قم آغاز می‌شود.

دختران بسکتبالیست قم در مرحله مقدماتی پیکارهای قهرمانی کشور در رده سنی جوانان با سه تیم مطرح بسکتبال رده سنی جوانان دختر کشور هم‌گروه شده‌اند و بر اساس این قرعه کشی باید همانند سایر گروه‌ها برای صعود به مرحله بعدی به شکل دوره‌ای با حریفان رقابت کنند.

برای این منظور هیئت بسکتبال استان قم از تمام بانوان و دختران نوجوان و جوان قمی برای تماشای مسابقات مقدماتی بسکتبال جوانان دختر کشور و همچنین تشویق بسکتبالیست‌های قم برابر رقبای خود دعوت به عمل آورده‌ است.

مسابقات گروه دوم مقدماتی بسکتبال قهرمانی دختران کشور در رده سنی جوانان در شرایطی برگزار می‌شود که بازی‌های آن به شکل دوره‌ای به مدت سه روز به انجام خواهد رسید و در نهایت دو تیم از این گروه راهی مرحله نهایی می‌شوند.

مسابقات والیبال قهرمانی دختران رده سنی جوانان کشور در حالی از فردا در پنج منطقه و به میزبانی پنج استان برگزار خواهد شد که میزبانی بازی‌های گروهی که قم در آن حضور دارد به بخش بانوان هیئت بسکتبال قم به مسئولیت الهام نادری سپرده شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.edciw6dx1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما