کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظارت ۲۴ ساعته دوربین‌های بلوار آیت‌الله بروجردی

خبرگزاری فارس , 22 مرداد 1398 ساعت 4:48

رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم از پردازش روزانه بیش از 400 تصویر از دوربین‌های ثبت تخلف بلوار آیت‌الله بروجردی توسط پلیس راهور خبر داد و گفت: نصب این دوربین‌ها سبب کاهش شدید تخلفات رانندگان شده است.


به گزارش قم نیوز اکبر قلیچ با اشاره به لزوم افزایش نظارت در کاهش تخلفات رانندگی و حرکت به سمت هوشمند سازی این نظارت‌ها، اظهار کرد: با توجه به مطالبه عمومی و افزایش سوانح در بلوار آیت‌الله بروجردی، دوربین‌های این بلوار در سریع‌ترین زمان نصب و راه‌اندازی شد.

رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم از دسترسی پلیس راهور بر دوربین‌های این بلوار خبر داد و افزود: دوربین‌های بلوار آیت‌الله بروجردی به صورت ۲۴ ساعته توسط پلیس راهور پایش و اعمال قانون می‌شود.

قلیچ ادامه داد: دوربین‌های ثبت تخلف( ثبت سرعت) هسته مرکزی شهر نیز به‌صورت ۲۴ ساعته کنترل‌شده و پلیس راهور در صورت هرگونه تخلف اعمال قانون لازم را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی دوربین‌های بلوار آیت‌الله بروجردی روزانه بیش از ۴۰۰ تصویر پایش شده و شاهد کاهش تخلفات دراین بلوار هستیم و امیدواریم با همکاری شهروندان ثبت تخلف به صفر برسد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81025

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81025/نظارت-۲۴-ساعته-دوربین-های-بلوار-آیت-الله-بروجردی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir