سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۸
کد مطلب : 81025
منبع : خبرگزاری فارس

نظارت ۲۴ ساعته دوربین‌های بلوار آیت‌الله بروجردی

قم نيوز : رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم از پردازش روزانه بیش از 400 تصویر از دوربین‌های ثبت تخلف بلوار آیت‌الله بروجردی توسط پلیس راهور خبر داد و گفت: نصب این دوربین‌ها سبب کاهش شدید تخلفات رانندگان شده است.
نظارت ۲۴ ساعته دوربین‌های بلوار آیت‌الله بروجردی/تخلفات کاهش یافت
نظارت ۲۴ ساعته دوربین‌های بلوار آیت‌الله بروجردی/تخلفات کاهش یافت
به گزارش قم نیوز اکبر قلیچ با اشاره به لزوم افزایش نظارت در کاهش تخلفات رانندگی و حرکت به سمت هوشمند سازی این نظارت‌ها، اظهار کرد: با توجه به مطالبه عمومی و افزایش سوانح در بلوار آیت‌الله بروجردی، دوربین‌های این بلوار در سریع‌ترین زمان نصب و راه‌اندازی شد.

رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم از دسترسی پلیس راهور بر دوربین‌های این بلوار خبر داد و افزود: دوربین‌های بلوار آیت‌الله بروجردی به صورت ۲۴ ساعته توسط پلیس راهور پایش و اعمال قانون می‌شود.

قلیچ ادامه داد: دوربین‌های ثبت تخلف( ثبت سرعت) هسته مرکزی شهر نیز به‌صورت ۲۴ ساعته کنترل‌شده و پلیس راهور در صورت هرگونه تخلف اعمال قانون لازم را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی دوربین‌های بلوار آیت‌الله بروجردی روزانه بیش از ۴۰۰ تصویر پایش شده و شاهد کاهش تخلفات دراین بلوار هستیم و امیدواریم با همکاری شهروندان ثبت تخلف به صفر برسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftxdc.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما