شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 8154
جنابان خبر داد:

برگزاری بسکتبال خیایانی در شب های ماه رمضان

قم نيوز : قم نیوز: مسوول برگزاری رقابت‌های بسکتبال خیابانی استان قم از برگزاری بسکتبال خیایانی در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.
برگزاری بسکتبال خیایانی در شب های ماه رمضان
به گزارش قم نیوز، حسین جنابان امروز اظهار داشت: سومین دوره مسابقات بسکتبال خیابانی در استان قم با عنوان جام سردار شهید حاج سید محمدابراهیم جنابان برگزار می‌شود و تاکنون تیم‌های زیادی برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بسکتبال خیابانی به بسکتبال سه به سه معروف است و این دوره زیر نظر کمیته بسکتبال خیابانی هیئت بسکتبال استان قم برگزار می‌شود افزود: این ششمین تجربه بسکتبال قم در برگزاری رقابت‌های بسکتبال خیابانی به شمار می‌رود اما سومین دوره‌ای است که با عنوان یادواره شهید جنابان برگزار می‌شود و با توجه به اینکه استقبال در دوره‌های گذشته از برگزاری این رقابت‌ها بسیار خوب بوده است، امیدواریم در آستانه برگزاری این دوره نیز شاهد حضور پر تعداد تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این دوره از مسابقات قهرمانی استان قم باشیم.

مسوول برگزاری رقابت‌های بسکتبال خیابانی استان قم ابراز داشت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، زمان در نظر گرفته شده برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها شب‌های ماه مبارک رمضان است و برای برگزاری این مسابقات، زمین روباز منطقه صفاشهر قم را در نظر گرفته‌ایم که اختصاص به این رشته دارد.

وی با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات عنوان کرد: در مسابقات بسکتبال خیابانی هر تیم از پنج بازیکن تشکیل می‌شود، اما در هنگام مسابقه سه نفر در ترکیب اصلی تیم‌ها حضور خواهند داشت که برگزاری این مسابقه در نوع خود جالب توجه است و در حال حاضر در کشورهای مختلف این رشته از طرفداران و علاقمندان زیادی برخوردار است.

جنابان با بیان اینکه این رقابت‌ها با همکاری کمیته بسکتبال خیابانی هیئت بسکتبال استان قم برگزار می‌شود، تاکید کرد: تمام تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در رقابت‌های بسکتبال خیابانی در استان قم می‌توانند تا روز پنجم مرداد ماه با مراجعه به دفتر هیئت بسکتبال استان قم، نسبت به ثبت‌نام شرکت در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

وی بیان کرد: برای شرکت در این رقابت‌ها، داشتن کارت بیمه برای نفرات و اعضای تمام تیم‌ها الزامی است، ضمن اینکه هر تیم ورودی مسابقات را نیز پرداخت می‌کند تا مسوولان برگزاری تدارک مناسبی برای برگزاری بسیار مطلوب این رقابت‌ها در نظر بگیرند.

مسوول برگزاری رقابت‌های بسکتبال خیابانی استان قم تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف از برگزاری این مسابقات، همگانی کردن ورزش بسکتبال در بین نوجوانان و جوانان پر تعداد علاقمند به این رشته ورزشی است، به ویژه اینکه در ایام اوقات فراغت قرار داریم.

وی برگزاری این رقابـت‌ها را یکی از برنامه‌ها در قالب طرح اوقات فراغت عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به حضور تعداد زیادی از تیم‌های شرکت‌کننده که بیشتر نفرات آنها را بسکتبالیست‌های رده‌های سنی پایه تشکیل می‌دهند، این مسابقات یک فرصت مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت به شمار می‌رود.

جنابان با تقدیر از تمام عوامل برگزاری این رقابت‌ها اضافه کرد: امسال رقابت‌های بسکتبال سه به سه یا بسکتبال خیابانی قهرمانی قم در ماه مبارک رمضان در دو رده سنی زیر ۱۸ و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود و امیدواریم با حمایت‌هایی که هیئت بسکتبال انجام می‌دهد، بتوانیم مشکل برق و تجهیز زمین برگزاری این رقابت‌ها حل کنیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.ieofuqevxsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما