دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : 8220
اصفهانیان مقدم عنوان کرد:

طرح اصلاح هندسی میدان مصلی تا ریل راه آهن

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هفت قم از اجرای طرح اصلاح هندسی میدان مصلی تا ریل راه آهن خبر داد.
طرح اصلاح هندسی میدان مصلی تا ریل راه آهن
به گزارش قم نیوز، شهردار منطقه هفت اظهار داشت: با توجه به تأکید شهردار محترم قم نسبت به ایمن سازی و روان سازی ترافیک خیابان ها بالاخص در هسته مرکزی شهر، اجرای طرح هندسی حد فاصل میدان مصلی تا ریل راه آهن جزء اولویت های پروژه های ترافیک منطقه هفت قرار گرفت.

اصفهانیان مقدم در ادامه بیان کرد: پس از اجرای پروژه زیرگذرهای پل محمد امین(ص) حجم تردد خودروها از پل ریل راه آهن تا میدان مصلی افزایش یافت که با حرکت تداخلی باعث کندی جریان ترافیک در این قسمت شد؛ لذا سریعاً مطالعات طرح هندسی خیابان مذکور در شهرداری منطقه هفت و معاونت حمل و نقل و ترافیک آغاز و پس از تصویب از تاریخ ۱ مردادماه وارد فاز اجرائی شد که با اجرای آن جریان ترافیکی مناسبی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح از میدان مصلی آغاز می شود و تا بعد از ریل راه آهن در منطقه چهار ادامه می یابد، افزود: عملیات عمرانی کل پروژه حداکثر در مدت ۱۰ روز اجرای می گردد.

وی با اشاره به اینکه افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث اجرای برخی از پروژه های ترافیکی ضرورت توسعه شهری بوده و در زمان اجرای این پروژه ها نیاز است از مسیرهای جایگزین استفاده شود از شهروندان خواست تا با شکیبائی و مساعدت لازم شهرداری را تا پایان اجرای این پروژه همراهی کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.x0j2yt0xza26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما