کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به زودی انجام می شود؛

افتتاح فاز نخست مجتمع توانبخشی قم

5 مرداد 1391 ساعت 14:13

قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی قم در سه فاز طراحی شده که عملیات اجرایی فاز دوم آن هم‌اکنون آغاز به‌کار کرده است.


به گزارش قم نیوز، محمدکاظم پورامینی اظهار داشت: فاز توانبخشی در صورتی که جزء پروژه‌های مهر ماندگار در نظر گرفته شود با تامین اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد ریال تا سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون قرارداد با پیمانکار برای ساخت و ساز فاز توانبخشی منعقد شده و این فاز پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم کل فضای توانبخشی را ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع ذکر کرد و افزود: پروژه توانبخشی در سه فاز پیش‌بینی شده که شامل فاز ورزشی، توانبخشی و اقامتی است و تکمیل آن اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال را نیاز دارد و تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف ساخت آن شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی فاز یک این پروژه اظهار داشت: در فاز نخست که به‌زودی افتتاح خواهد شد، پروژه شامل استخر و سالن چند منظوره و موتورخانه با ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای فیزیکی است که به ارائه خدمات ورزشی به والدین شهدا و جانبازان می‌پردازد.

پورامینی تاکید کرد: این مرکز با هدف ارائه خدمات به والدین شهدا با توجه به کهولت سن ایشان و جانبازانی که نیازمند امور توانبخشی و درمانی هستند، برای پیشگیری و درمان راه‌اندازی شده و به‌عنوان خدمتی مناسب در دهه چهارم خدمت‌رسانی به ایثارگران متناسب با نیاز آنان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8273

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8273/افتتاح-فاز-نخست-مجتمع-توانبخشی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir