پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 8273
به زودی انجام می شود؛

افتتاح فاز نخست مجتمع توانبخشی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی قم در سه فاز طراحی شده که عملیات اجرایی فاز دوم آن هم‌اکنون آغاز به‌کار کرده است.
افتتاح فاز نخست مجتمع توانبخشی قم
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم پورامینی اظهار داشت: فاز توانبخشی در صورتی که جزء پروژه‌های مهر ماندگار در نظر گرفته شود با تامین اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد ریال تا سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون قرارداد با پیمانکار برای ساخت و ساز فاز توانبخشی منعقد شده و این فاز پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم کل فضای توانبخشی را ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع ذکر کرد و افزود: پروژه توانبخشی در سه فاز پیش‌بینی شده که شامل فاز ورزشی، توانبخشی و اقامتی است و تکمیل آن اعتباری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال را نیاز دارد و تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه صرف ساخت آن شده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی فاز یک این پروژه اظهار داشت: در فاز نخست که به‌زودی افتتاح خواهد شد، پروژه شامل استخر و سالن چند منظوره و موتورخانه با ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع فضای فیزیکی است که به ارائه خدمات ورزشی به والدین شهدا و جانبازان می‌پردازد.

پورامینی تاکید کرد: این مرکز با هدف ارائه خدمات به والدین شهدا با توجه به کهولت سن ایشان و جانبازانی که نیازمند امور توانبخشی و درمانی هستند، برای پیشگیری و درمان راه‌اندازی شده و به‌عنوان خدمتی مناسب در دهه چهارم خدمت‌رسانی به ایثارگران متناسب با نیاز آنان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.zbwurhb5fiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما