شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 8286

مدعی قهرمانی لیگ برتر هستیم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتسال قم گفت: امسال نشان خواهیم داد که با تکیه بر توان بازیکنان می‌توانیم یکی از مدعیان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشیم.
مدعی قهرمانی لیگ برتر هستیم
به گزارش قم نیوز، ناصر شریفی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امسال صبای قم را متمایز از سایر تیم‌های لیگ برتری حاضر در چهاردهمین دوره فوتسال باشگاه‌های برتر کشور کرده است، بستن ترکیب نهایی این تیم با حضور بازیکنان بومی است.

وی تصریح کرد: سال گذشته با تلاش‌هایی که کادر فنی صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال انجام داد و با فرصت ارزشمندی که به فوتسالیست‌های بومی داده شد، به این نتیجه رسیدیم که واقعا باید به بازیکنان بومی اعتماد بیشتری داشته باشیم و اگر قرار است هزینه‌ای هم انجام شود و پولی پرداخت شود، برای بازیکنان بومی باشد.

مدیر تیم فوتسال صبای قم با تاکید بر اینکه برای لیگ جدید بازیکنان خوبی در اختیار داریم، در ادامه به شرایط حضور صبای قم در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور پرداخت و عنوان داشت: شروع صبا در لیگ جدید بسیار مهم است و امیدوارم در دیداری که هفته آینده در تبریز با تیم شهرداری خواهیم داشت، یک نتیجه بسیار خوب کسب کنیم.

وی با بیان اینکه از فرصت حضور صبا در لیگ برتر فوتسال برای معرفی توانمندی فوتسالیست‌های قم بهره خواهیم برد، اضافه کرد: امسال نشان خواهیم داد که با تکیه بر توان بازیکنان می‌توانیم یکی از مدعیان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشیم.

شریفی با بیان اینکه مدیریت صبا حمایت خوبی از تیم فوتسال دارد، تصریح کرد: در این بین بیش از همه نیازمند حمایت و دلگرمی رسانه‌های فعال در حوزه ورزش در استان قم هستیم که بیشتر از گذشته توانمندی و استعداد بازیکنان بومی را به تصویر کشیده و روحیه تیم را برای جدال با رقبای لیگ برتر افزایش داده تا لیگ چهاردهم برای صبای قم با موفقیت همراه باشد.

وی عنوان داشت: به نظر من امسال با حضور بازیکنان قمی که چند فصل در تیم‌های دیگر لیگ برتری نظیر فولاد ماهان، حفاری اهواز و پوشینه بافت قزوین بازی کرده‌اند، این توان و ظرفیت را داریم که خاطرات خوب سال‌های حضور ارم کیش قم در لیگ برتر را زنده کرده و بار دیگر فوتسال قم را در زمره مدعیان قهرمانی ببینیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcf.cdciw6d0vgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما