سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 8340
سمیعی نسب خبر داد:

ارسال 1067 پرونده تخلفات به تعزیرات حکومتی

قم نيوز : قم نیوز: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از ارسال هزار و 67 پرونده تخلفات کم فروشی، گران فروشی و... در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان به تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد.
ارسال 1067 پرونده تخلفات به تعزیرات حکومتی
به گزارش قم نیوز، احمدرضا سمیعی‌نسب امروز با اشاره به اجرای طرح نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای شدت برخورد با متخلفان در زمینه کم فروشی و گران فروشی در این ماه پرخیر و برکت طرح ویژه نظارتی با جدیت اجرا می‌شود.

وی افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از ۱۵ تیر تا هفتم مرداد ماه سال جاری ۱۵ هزار و ۱۲۷ مورد بازرسی از واحدهای گوناگون تولیدی صنعتی، تولیدی صنفی، شرکت‌های پخش، واحدهای عمده فروش، انبارها و واحدهای خرده فروش انجام دادند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: هزار و ۶۷ مورد پرونده تخلف از تعداد ۱۵ هزار و ۱۲۷ بازرسی به عمل آمده تشکیل شده و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیشترین تخلفات انجام شده در این مدت را گران فروشی و درج نکردن قیمت عنوان کرد و گفت: عرضه خارج از شبکه، عرضه کالا ی قاچاق و‌ رعایت نکردن ضوابط و دستور العمل بهداشتی بیشترین آمار تخلفات را در این مدت به خود اختصاص دادند.

سمیعی‌نسب ارزش ریالی پرونده‌های ناشی از این تخلفات را به مبلغ چهار میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال دانست و گفت: این پرونده‌ها برای اجرای حکم قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

وی با بیان اینکه نان یکی از کالاهای اساسی روزه‌داران در ماه مبارک رمضان تلقی می‌شود، تصریح کرد: در بخش نظارت بر آرد و نان دو هزار و ۲۷۴ مورد بازرسی انجام و ۱۳۴ مورد پرونده تخلف تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اضافه کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف آرد و نان ۲۰ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۸۷۰ ریال بود.

وی با بیان اینکه بازرسان در بخش نظارت بر سوخت و لوازم یدکی خودرو و حمل و نقل ۱۴۷ مورد بازرسی انجام دادند، گفت: از این تعداد بازرسی به عمل آمده ۲۴ پرونده به ارزش ریالی ۵۲۵ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۵۷۶ ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.t97rak9wzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما