چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 8358

معرفی برترین‌های تنیس روی میز المپیاد ورزشی جوانان قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان استان قم گفت: با مشخص شدن نفرات برتر رده سنی جوانان مسابقات تنیس روی میز بخش پسران این المپیاد ورزشی تنها رقابت در سه رشته دیگر باقی مانده است.
معرفی برترین‌های تنیس روی میز المپیاد ورزشی جوانان قم
به گزارش قم نیوز، حسین دوعلی صبح امروز اظهار داشت: در واقع با پایان مسابقات رشته تنیس روی میز، تنها جدال ورزشکاران شرکت‌کننده در پیکارهای رشته‌های طناب‌کشی، تیراندازی و فوتسال باقی مانده که تا روز یکشنبه آینده این المپیاد برترین‌های خود در این رشته‌ها را نیز خواهد شناخت.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های رشته تنیس روی میز در دو رده سنی نوجوانان و جوانان بیان کرد: با همکاری هیئت تنیس روی میز استان قم پیکارهای این رشته در بخش پسران برگزار شد و نفرات برتر در هر دو رده سنی معرفی شدند.

دوعلی افزود: در این دوره از پیکارهای پینگ‌پنگ نخستین المپیاد ورزشی جوانان در استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان علاقمند استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها داشتند که در بخش انفرادی رقابت نزدیک و تماشایی بین‌ مدعیان برگزار شد.

دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان استان قم اضافه کرد:‌ پسران پینگ‌پنگ‌باز شرکت‌کننده در این دوره از المپیاد ورزشی جوانان قم رقابت‌های خود برای کسب عناوین برتر را در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی شهر مقدس قم برگزار کردند و نفرات برتر از بین ۶۶ شرکت‌کننده در رده سنی نوجوانان و ۳۶ ورزشکار در رده سنی جوانان مشخص شد.

وی اظهار داشت: ابتدا رقابت‌های رده سنی نوجوانان را برگزار کردیم که در پایان جدال ۶۶ ورزشکار حاضر در این رده سنی به ترتیب رضا کریم‌زاده، وحید کاوند و محمد اسماعیلیان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و مهدی زیاری‌فر ورزشکار اخلاق شد.

دوعلی در ادامه با اشاره به برترین‌های رده سنی جوانان این دوره از رقابت‌های پینگ‌پنگ پسران المپیاد ورزشی در قم یادآور شد: این دوره از مسابقات با شرکت پینگ‌پنگ‌بازان مدعی همانند رده نوجوانان در سطح بالایی برگزار شد.

دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان استان قم خاطرنشان کرد: در رقابت‌های رده سنی جوانان استعدادهای بسیار خوبی حضور داشتند که در پایان این مسابقات علی‌اصغر محلوجی با غلبه بر سایر مدعیان این رده سنی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها عنوان دومی به محمد قره گوزلو رسید ضمن اینکه مقام سوم را جواد کریم‌زاده در رده سنی جوانان کسب کرد، در حالی که علاوه بر معرفی نفرات برتر رقابت‌های رده سنی جوانان نخستین المپیاد ورزشی جوانان قم، ورزشکار برتر اخلاق در تمام رشته‌ها شناخته و معرفی می‌شود که این عنوان را در رده سنی جوانان رشته تنیس روی میز محسن محمدی به خود اختصاص داد.

دبیر برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان استان قم افزود: جوایز و هدایای نفرات اول تا سوم با حضور مسوولان ورزش استان قم و سایر مسوولان و مربیان و ورزشکارن حاضر در اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی جوانان که به زودی برگزار می‌شود، به آنها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.tdciw6dmcgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما