سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 8420

فستیوال مدارس فوتبال قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های فوتبال قهرمانی مدارس استان قم با جدال 12 تیم مدعی برای کسب عناوین برتر آغاز شد.
فستیوال مدارس فوتبال قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های فوتبال قهرمانی مدارس استان قم در هیئت فوتبال، قرعه کشی فستیوال مدارس فوتبال رده سنی زیر ۱۱ سال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.

در آیین قرعه کشی سومین دوره این رقابت‌ها که به همت کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود، ۱۲ نفر از مدیران مدارس فوتبال که به منظور حضور در فستیوال زیر ۱۱ سال اعلام آمادگی کرده بودند، حضور داشتند.

با قرعه‌ کشی انجام شده مدعیان در دو گروه شش تیمی قرار گرفتند تا بازی‌های خود را برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به شکل دوره‌ای برگزار کرده و چهار تیم برتر مشخص شوند.

روز نخست این فستیوال طبق برنامه ریزی هیئت فوتبال استان قم سه مسابقه در برداشت که این سه مسابقه در زمین چمن ورزشگاه تختی قم برگزار شد و طی آن تیم‌های آسیا و سینا از سد حریفان خود عبور کرده و یک مسابقه نیز به تساوی انجامید.

در نخستین بازی انجام شده تیم‌های هلال مهر و افشید قم به مصاف یکدیگر رفتند که مسابقه دو تیم بازی جذاب و تماشایی از آب در آمد و طی آن دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در دومین مسابقه تیم‌های فوتبال آسیا و اتحاد برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این دیدار نیز زیبا و پر گل بود و طی آن چهار بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و در نهایت این تیم آسیا بود که با نتیجه جالب توجه چهار بر صفر صاحب برتری شد.

سومین مسابقه هم بازی پر گلی بود که بین تیم‌های فوتبال سینا و هنگ برگزار شد و در این دیدار پنج بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و تیم سینا صاحب برتری شد.

در حالی که دو تیم جدال نزدیک و پایاپایی را به نمایش می‌گذاشتند و لحظه‌ای از تلاش برای کسب پیروزی و سه امتیاز دست بردار نبودند، این تیم فوتبال سینا بود که توانست با حساب سه بر دو حریف خود را شکست داده و آغازی قدرتمند در این رقابت‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.0dciw6djxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما