سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 8432

دشمنان بدنبال ترویج اسلام آمریکایی هستند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم اذعان داشت: دشمن در حملات خود به ما، دیگر به دنبال از بین بردن اسلام نیست بلكه می خواهد اسلام آمریكایی را به جای اسلام ناب محمدی ترویج كند.
دشمنان بدنبال ترویج اسلام آمریکایی هستند
به گزارش قم نیوز، سردار سرتیپ دوم مهدی مهدوی نژاد دوشنبه شب در سومین گردهمایی روز جهانی مسجد که به مناسبت روز بسیج مسجد و محلات در حسینیه ثارالله سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم برگزار شد؛ اظهار داشت: امروز صدای شكستن استخوان های جبهه كفر را می شنویم و این در حالی است كه همه باید تابع رهبر معظم انقلاب باشیم.

وی خاطر نشان كرد: دشمن در حملات خود به ما، دیگر به دنبال از بین بردن اسلام نیست بلكه می خواهد اسلام آمریكایی را به جای اسلام ناب محمدی ترویج كند.

وی افزود: دشمنان در گذشته در عراق ایجاد اسلام آمریكایی را دنبال می كردند اما در این راستا موفق نشدند و امروز نیز می خواهند در سوریه این روش را به كار بندند.

مهدوی نژاد به نقش ائمه جماعات در بصیرت افزایی مردم اشاره كرد و افزود: ائمه جماعات مساجد در جبهه حق، لباس سربازی امام زمان(عج) را بر تن دارند و روحانیت همواره در صف اول مبارزه با جبهه باطل فعال بوده است.

وی با بیان این كه دشمنان اسلام همواره تلاش كرده اند تا جبهه حق را در آشفتگی نشان دهند و جبهه باطل را بالنده معرفی كنند، اذعان داشت: امروز آشفتگی جبهه باطل به وضوح آشكار است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جبهه باطل همانند اتوبوسی در بهمن گیر كرده است كه نه راه رفت و نه راه برگشت دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص جبهه حق نیز می فرمایند كه این جبهه همانند ارتفاعات پر پیچ و خمی است كه در این مسیر هر كس با نیت الهی قدم بردارد به مقصد خواهد رسید.

گردهمایی روز جهانی مسجد به مناسبت روز بسیج مسجد و محلات با هدف گرد هم آمدن ائمه جماعات استان قم و فرماندهان و پرسنل بسیج و هم افزایی برای تعامل بیشتر بین آن ها برگزار شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.pavct1a5rbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما