پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 8452

تیم فوتسال بانک ملی قم قهرمان شد

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام رمضان شبکه بانکی استان قم با قهرمانی تیم فوتسال بانک ملی قم به پایان رسید.
تیم فوتسال بانک ملی قم قهرمان شد
به گزارش قم نیوز، نقاط مختلف استان قم همه ساله شاهد برگزاری رقابت‌های ورزشی جام رمضان در رشته‌هایی مانند فوتسال، والیبال، پینگ پنگ، ورزش‌های رزمی و چندین رشته ورزشی دیگر است؛ اما در این بین فوتسال جایگاه ویژه‌ای داشته و از طرفداران خاصی برخوردار است.

جام‌های معتبری همچون شهدای آذر، شهرداری، صدرا و هیئت‌های مذهبی در قم در رشته فوتسال برگزار می‌شود؛ اما در این بین مسابقات فوتسال شبکه بانکی استان قم با توجه به حضور چهره‌های مطرحی از قدیم و جدید فوتسال قم در تیم‌های شرکت کننده از جذابیت خاصی برخوردار است.

امسال مسابقات فوتسال جام رمضان شبکه بانکی استان قم با شرکت ۱۲ تیم در سالن ورزشی بانک ملی منطقه پردیسان قم برگزار شد و طی آن تیم‌های شرکت کننده در مرحله مقدماتی در چهار گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مسابقات تیم‌های فوتسال بانک ملی، ملت، سپه، صادرات، مهر ایران، کشاورزی، توسعه صادرات، تجارت، پست بانک، توسعه تعاون، رفاه و مسکن حضور داشتند که هر کدام با برخورداری از بازیکنان مطرح، مدعی قهرمانی بودند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی این مسابقات، یک مرحله رقابت به شکل حذفی برگزار شد و در نهایت تیم‌های فوتسال بانک ملی، تجارت، کارگران و سپه موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند تا از بین آنها تیم‌های فینالیست مشخص شوند.

در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بانک ملی (الف) موفق به شکست تیم فوتسال بانک تجارت شد و به عنوان نخستین فینالیست خود را معرفی کرد، ضمن اینکه تیم فوتسال بانک رفاه کارگران قم نیز با غلبه بر تیم بانک سپه راهی دیدار نهایی شد تا با برگزاری دیدار فینال چهره قهرمان این جام مشخص شود.

در فینال مسابقات که چهارشنبه شب برگزار شد تیم‌های فوتسال بانک ملی و بانک رفاه کارگران قم مسابقه جذابی را به نمایش گذاشتند و در نهایت این تیم بانک ملی بود که با برتری شش بر پنج میدان را ترک کرد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در دیدار رده بندی نیز فوتسالیست‌های تیم بانک سپه فینالیست سال قبل این مسابقات، با حساب چهار بر دو از سد تیم فوتسال بانک تجارت عبور کردند و موفق به کسب مقام سوم مسابقات فوتسال جام رمضان شبکه بانکی استان قم شدند.

قهرمانی تیم فوتسال بانک ملی در این دوره از رقابت‌ها در حالی رقم خورد که در سال ۹۰ نیز در جریان رقابت‌های جام رمضان شبکه بانکی استان قم، تیم فوتسال بانک ملی با غلبه بر تیم فوتسال بانک سپه موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.mnak49nyu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما