شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : 8480
مهندس مقومی عنوان کرد:

کمک ۵۰ میلیون ریالی سازمان نظام مهندسی به نیازمندان

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، از کمک ۵۰ میلیون ریالی اعضای این سازمان در راستای اجرای طرح اکرام ایتام و محرومین خبر داد.
کمک ۵۰ میلیون ریالی سازمان نظام مهندسی به نیازمندان
به گزارش قم نیوز، امین مقومی در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به منظور همدردی و دلجویی از ایتام و نیازمندان استان به یاری آن ها شتافتند.

وی گفت: همزمان با ایام شهادت امام علی(ع) اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با تمسک به مولای متقیان علی(ع) در طرح اطعام و اکرام ایتام شرکت و مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیون ریال را به ایتام و مستمندان استان اهدا کردند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به مشارکت جامعه مهندسی در عرصه های مختلف اجتماعی عنوان کرد: این اقدام در سال های گذشته نیز از سوی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان قم و با همکاری واحد مشارکت های مردمی کميته امداد امام خمينی(ره) و سازمان بهزیستی استان صورت می گرفت.

وی در ادامه افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه تخفیفات خدمات مهندسی شامل طراحی و نظارت را به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی ارائه می کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.wbwurhbagiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما