کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازديد معاون استاندار قم از موسسه آفتاب مهر

24 مرداد 1391 ساعت 14:18

قم نیوز: معاون سياسی امنيتی استاندار قم از فعاليت‌های موسسه فرهنگی آفتاب مهر در ماه مبارك رمضان بازديد كرد.


به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری در بازديد از فعاليت‌ها و حلقه‌های آموزشی معرفتی ماه مبارك رمضان موسسه فرهنگی آفتاب مهر، با تاكيد بر تاثير فعاليت‌های گسترده فرهنگی و اعتقادی در جذب جوانان و تقويت معرفتی آن ها، اظهار داشت: خوشبختانه در استان قم موسسات فرهنگی بسيار فعالی در حال ارائه خدمات فرهنگی و اعتقادی به مردم خصوصا قشر جوان هستند و عملكرد بسيار خوبی در جذب نوجوانان و جوانان داشته‌اند.

وی با اشاره به جايگاه رفيع ملی و فراملی قم به عنوان ام‌القرای جهان تشيع و خاستگاه انقلاب اسلامی تصريح كرد: متناسب با اين جايگاه‌ بين‌المللی، قم بايد الگوی ساير مناطق كشور در توسعه فعاليت‌های فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان به سمت اين فعاليت‌ها باشد.

معاون سياسی امنيتی استاندار قم ضرورت تقويت موسسات فرهنگی و آموزشی را يادآور شد و افزود: موسسات فرهنگی فعال خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه می كنند اما استمرار اين فعاليت‌ها بدون حمايت‌ دستگاه‌های متولی امكان‌پذير نخواهد بود.

وی همچنين با تاكيد بر نقش محوری مساجد و امامزادگان در تقويت برنامه‌ها و فعاليت‌های فرهنگی خاطرنشان كرد: محور قرار دادن مساجد و امامزادگان و ايجاد فضای معنوی برای اقدامات اعتقادی و معرفتی تاثير بسزايی در جذب جوانان و نوجوانان و همچنين افزايش اثرپذيری آن ها خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8546

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8546/بازديد-معاون-استاندار-قم-موسسه-آفتاب-مهر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir