سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : 8546

بازديد معاون استاندار قم از موسسه آفتاب مهر

قم نيوز : قم نیوز: معاون سياسی امنيتی استاندار قم از فعاليت‌های موسسه فرهنگی آفتاب مهر در ماه مبارك رمضان بازديد كرد.
بازديد معاون استاندار قم از موسسه آفتاب مهر
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری در بازديد از فعاليت‌ها و حلقه‌های آموزشی معرفتی ماه مبارك رمضان موسسه فرهنگی آفتاب مهر، با تاكيد بر تاثير فعاليت‌های گسترده فرهنگی و اعتقادی در جذب جوانان و تقويت معرفتی آن ها، اظهار داشت: خوشبختانه در استان قم موسسات فرهنگی بسيار فعالی در حال ارائه خدمات فرهنگی و اعتقادی به مردم خصوصا قشر جوان هستند و عملكرد بسيار خوبی در جذب نوجوانان و جوانان داشته‌اند.

وی با اشاره به جايگاه رفيع ملی و فراملی قم به عنوان ام‌القرای جهان تشيع و خاستگاه انقلاب اسلامی تصريح كرد: متناسب با اين جايگاه‌ بين‌المللی، قم بايد الگوی ساير مناطق كشور در توسعه فعاليت‌های فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان به سمت اين فعاليت‌ها باشد.

معاون سياسی امنيتی استاندار قم ضرورت تقويت موسسات فرهنگی و آموزشی را يادآور شد و افزود: موسسات فرهنگی فعال خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه می كنند اما استمرار اين فعاليت‌ها بدون حمايت‌ دستگاه‌های متولی امكان‌پذير نخواهد بود.

وی همچنين با تاكيد بر نقش محوری مساجد و امامزادگان در تقويت برنامه‌ها و فعاليت‌های فرهنگی خاطرنشان كرد: محور قرار دادن مساجد و امامزادگان و ايجاد فضای معنوی برای اقدامات اعتقادی و معرفتی تاثير بسزايی در جذب جوانان و نوجوانان و همچنين افزايش اثرپذيری آن ها خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.e8vbjh8np9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما