چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 7398
عرب انصاری خواستار شد؛

رسیدگی سریع به پرونده های قاچاق

قم نيوز : قم نیوز: معاون سياسي امنيتي و جانشين رياست كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان قم به همراه مدير كل امنيتي انتظامي و دبير كميسيون استان از گمركات استان بازديد كرد.
رسیدگی سریع به پرونده های قاچاق
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عرب انصاري ضمن بازديد از واحدهاي مختلف گمركات استان از نزديك با پرسنل و كاركنان گفتگو نمودند.

در حاشيه اين بازديد جناب آقاي ذاكري مدير كل گمركات استان ضمن تشريح وظايف گمرك به پتانسيل هاي موجود در گمركات استان و منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان اشاره نمودند.

همچنين با توجه به نزديكي گمركات استان به خط ريل راه آهن به توضيح طرح جامع گمرك قم و اتصال آن به شبكه سراسري راه آهن پرداختند.

معاون سياسي امنيتي استاندار قم با اشاره به نقش گمركات استان در مبارزه با قاچاق تصريح كردند: در سال توليد ملي، حمايت از كارو سرمايه ايراني گمركات استان به نحوي برنامه ريزي نمايد كالاهاي مكشوفه ظن به قاچاق درشرايط بهتري در انبارهاي قضايي گمركات استان نگهداري و از فضاي انبار موجود به نحو مطلوب استفاده شود.

همچنين با تشكيل كارگروه ويژه اي با افراد با انگيزه به همراه نماينده كميسيون استان به بررسي پرونده هايي كه تعيين تكليف نشده اند پرداخته شود و در بازه زماني سه ماهه فرصت كالاهايي تعيين تكليف نشده به كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان جهت هماهنگي لازم و تسريع در رسيدگي اعلام شود.

انصاري همچنان از ميزان گردش مالي در بخشي گمركات اظهار رضايت و نسبت به افزايش گردش مالي نقطه نظراتي ارائه داد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.3ayct1apvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما