سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 8554

رسانه زبان گویای نظام جمهوری اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه های علمیه سراسری کشور ، صدا و سیما را یکی از مرزبانان مهم کشور در زمینه باورهای دینی مردم دانست و تأکید کرد : هم رسانه و هم حوزه باید در تبیین مسائل دینی بیش از پیش تلاش کنند.
رسانه زبان گویای نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حسینی بوشهری در دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز قم با وی، رابطه رسانه با حوزه را رابطه ای مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: از آنجا که رسانه زبان گویای نظام جمهوری اسلامی است بازتعریف این رابطه به منظور استفاده کامل از ظرفیت های رسانه و حوزه بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی که صدا و سیمای را دانشگاهی عمومی دانسته اند، گفت: تبیین مسائل دینی برای مردم از قبیل حجاب، باید با ساماندهی درست و روشی منظم صورت گیرد تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

مدیر حوزه های علمیه سراسری کشور شناسایی آسیب های اجتماعی و ارائه راهکار از طریق برنامه های مختلف رادیو تلویزیونی و منبر را از مهم ترین وظایف رسانه و حوزه ذکر کرد و افزود: با توجه به شبهات گسترده ای که دشمنان از طرق مختلف بویژه فضای سایبری به جامعه القاء می نمایند و توهین هایی که به مقدسات می کنند، رسانه نیز باید در این زمینه برنامه سازی کند و به این شبهات پاسخ دهد.

حسینی بوشهری همچنین به شبیخون شبکه های تلویزیونی مانند الجزیره و العربیه علیه سوریه اشاره کرد و گفت: تنها کانالی که در حال حاضر به مردم سوریه و منطقه امید می دهد، شبکه های جمهوری اسلامی بویژه شبکه العالم است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم هم در این دیدار آمادگی این مرکز را برای انتقال پیام حوزه علمیه قم در بعد ملی و فراملی اعلام کرد و گفت: راه اندازی خبر حوزه در شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران یکی از ظرفیت های مناسب برای انتقال این پیام است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.k0j2yt0koa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما