چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 8565

مرگ استکبار نزدیک است

قم نيوز : قم نیوز: مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مرگ استکبار نزدیک است و هر دولتی که سرنوشت خود را به اسراییل گره بزند در منطقه با شکست روبه‌رو می‌شود.
مرگ استکبار نزدیک است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز اظهار داشت: مردم مسلمان ایران بیش از ۳۳ سال است که دین خود را به قدس و مسلمانان این منطقه ادا می‌کنند و امسال نیز با توجه به خروش بیداری اسلامی، راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام استکبار و صهیونیست خواهد انداخت.

وی افزود: امروز خودسوزی‌ها در اسرائیل، فریاد مطالبات اقتصادی در غرب و بیداری اسلامی در خاورمیانه همگی یک هدف را دنبال می‌کنند و آن نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه روز قدس توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب به نام روز قدس گفت: روزه و رمضان از جمله عوامل وحدت‌آفرین بین تمام مذاهب اسلامی بوده و شاید علت این انتخاب، همانندی آن با اعلام برائت از مشرکین در سرزمین وحی باشد.

وی ادامه داد: این امر نشانگر این است که ما باید نقاط قوت و وحدت بین مسلمانان را شناخته و آنها را احیا کنیم و نیز بدانیم که امام راحل(ره) سعی داشت با ایجاد وحدت میان همه فرق مسلمان، نخستین قبله‌گاه مسلمانان را نجات دهد.

رضوی‌مهر با بیان اینکه هرگاه خطری برای دین و مظاهر اسلامی به وجود آید مسلمانان آماده مبارزه و مطالبه حق خویش هستند، عنوان کرد: به وسیله پافشاری و استقامت در راه حقیقت و با الهام از آیات قرآن مجید، پایداری مسلمانان تا درهم شکستن استکبار و صهیونیسم ادامه خواهد داشت.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در رابطه با ارتباط میان نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس گفت: نماز سیاسی عبادی جمعه نیز همانند این راهپیمایی یکی از محورهای وحدت و مبارزه با استکبار محسوب می‌شود و مردم مسلمان ایران در این روز علاوه بر حضور در راهپیمایی، از بیانات روشنگرانه خطیب جمعه بهره‌مند می‌شوند و در همایشی وسیع و سراسری علیه نسل‌کشی اسرائیل به پا می‌خیزند.

رضوی‌مهر با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت و انسجام بین همه مسلمانان است، خاطرنشان کرد: در این روز همه مسلمانان با نشان دادن اتحاد و همدلی خود پایه‌های رژیم غاصب اسرائیل را به لرزه در خواهند آورد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.vdciw6dttgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما