پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 8577

همسران آزادگان قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: طی مراسمی که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد، از همسران آزادگانی که بیش از 80 ماه اسارت داشتند تجلیل شد.
همسران آزادگان قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، در مراسمی که شامگاه چهارشنبه در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین هیئت آزادگان استان قم برگزار شد، با حضور استاندار قم تعدادی از همسران آزاده استان که بیش از ۸۰ ماه اسارت داشتند تجلیل بعمل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، با بیان اینکه آزادگان سختی ها و مشکلات زیادی را تجمل کرده اند که قابل توصیف نیست افزود: این عزیزان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران اسارت سختی ها فراوانی را به جان خردیدند که همه باید قدردان ایثارگری های آنان باشیم.

وی عنوان کرد: خاطرات و اسناد آزادگان در دوران اسارت باید هر چه زودتر تدوین و مکتوب شود تا نسل های آینده با اسطوره های مقاومت و ایستادگی آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، با اشاره شکل گیری هیئت آزادگان استان قم ابراز داشت: با راه اندازی این هیئت، آزادگان استان گرد هم جمع می شوند و مسائل خود را بررسی و در مناسب های مختلف نیز برنامه هایی اجرا می کنند.

پورامینی عنوان کرد: امروز بیداری اسلامی به برکت پایمردی ایثارگران و آزادگان ایران اسلامی بوده است که پشت سر رهبری در تمامی شرایط سخت مشکلات را به جان خریدند و در راه حفظ ارزش ها و دفاع از میهن اسلامی از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.yavct1awybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما