شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : 8593

فقط 4درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم اجرایی نشده است

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از اجرایی شدن 96 درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم خبر داد.
فقط  4درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم اجرایی نشده است
به گزارش قم نیوز، سیدرضا دهناد در جلسه بررسی وضعیت تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قم که با حضور نمایندگان دفتر مقام معظم رهبری و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به وضعیت تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار داشت: تاکنون ۹۶ درصد مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قم اجرایی شده و تحقق یافته است.

وی با اشاره به تصویب ۲۳۱ مصوبه در قالب ۳۲۰ طرح در سفر رهبری به قم برای عمران و آبادانی قم گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال و بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به تصویب رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت: ۳۰ درصد اعتبارات مصوبات سفر رهبری به قم به مسکن و عمران شهری، روستایی و عشایری استان اختصاص یافته است.

وی از تحقق بیش از ۵۷ درصد اعتبارات ابلاغی سفر رهبری به قم در سال‌های ۸۹ و ۹۰ خبر داد و افزود: این رقم اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال را شامل می‌شود که از منابع استانی، ملی، دفتر رهبری و سایر منابع تامین شده است.

دهناد خاطر نشان کرد: بیشترین اعتبارات اختصاص گرفته به استان قم در قالب سفر رهبری شامل طرح‌های حمل و نقل، فرهنگ و هنر و منابع آب می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مصوبات بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌ها اختصاص یافت.

همزمان با سفر مقام معظم رهبری به استان قم در سال ۸۹ با تشکیل جلسه استانی هیئت دولت تصمیماتی در قالب مصوبات سفر برای عمران و آبادانی قم اتخاذ شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.y97rak9nwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما