چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 8633
پورطباطبایی خبر داد:

اعزام گروهی از وبلاگ نویسان قمی به مناطق زلزله زده

قم نيوز : قم نیوز: نویسنده وبلاگ "خیزران" از اعزام یک کاروان 10نفره از فعالان شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ نویسان قمی به منظور پوشش رسانه‌ای وضعیت مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خبر داد.
اعزام گروهی از وبلاگ نویسان قمی به مناطق زلزله زده
به گزارش قم نیوز، سیدعلی پورطباطبایی، نویسنده وبلاگ خیزران در گفت‌وگو با خبرنگار وبلاگ نیوز با اعلام خبر اعزام یک کاروان فعالان سایبری به مناطق زلزله‌زده گفت: برای پوشش رسانه‌ای و انعکاس وضعیت منطقه‌ها، با چند نفر از وبلاگ‌نویسان و فعالان شبکه‌های اجتماعی و با همکاری جمعیت هلال احمر استان قم به این منطقه خواهیم رفت تا ببینیم در آذربایجان کارها چه‌طور پیش می‌رود.

مدیر مسوول پایگاه خبری قم نیوز درباره دلیل این اقدام اذعان داشت: همیشه وقتی خبرنگاران و اصحاب رسانه مستقل وارد یک ماجرا بشوند، باعث خارج شدن چرخه اطلاعات از دست رسانه‌های رسمی می‌شوند و این یک اتفاق خوب است.

پورطباطبایی تعداد اعضای این کاروان را محدود اعلام کرد و افزود: اگر می‌خواستیم با تعداد زیادی از وبلاگ‌نویسان به منطقه برویم، باید مدت زیادی را برای هماهنگی صرف می‌کردیم و این مساوی بود با اتلاف وقت. بنابراین تصمیم گرفتیم با حدود ۱۰نفر سفر را آغاز کنیم و از وبلاگ‌نویسان و فعالان بومی کمک بگیریم.

این وبلاگ‌نویس هزینه سفر را به عهده اعضای کاروان عنوان کرد و ادامه داد: امکان دریافت کمک‌های غیر نقدی از دوستان را نداریم. اما کسانی که مایل هستند کمک‌های نقدی‌شان به دست مردم منطقه برسد، می‌توانند مبالغ مورد نظرشان را به شماره حساب ۳۲۰۱.۸۰۰۰.۶۴۴۳۴۷.۱ یا شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۰۷۸۱۲۰۰۹ بانک پاسارگاد به نام سیدعلی پورطباطبایی واریز کنند و مطمئن باشند این کمک‌ها به دست نیازمندان خواهد رسید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با ایمیل seyedali.p@gmail.com تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.fbwurhb0fiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما