کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجازی خبر داد:

نخستین اتوبوس آمبولانس پیشرفته در نمایشگاه جلوه خدمت ماندگار

خبرگزاری مهر , 2 شهريور 1391 ساعت 13:27

قم نیوز: دانشگاه علوم پزشکی استان قم برای نخستین بار به ارائه دستاوردهای بهداشتی، درمانی و اورژانس 115 در نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار می پردازد.


به گزارش قم نیوز، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته در خصوص حضور چشمگیر واحدهای مختلف این دانشگاه در نمایشگاه هفته دولت امسال اظهار داشت: امسال برای نخستین بار این دانشگاه به منظور معرفی سطح گسترده خدمات و فعالیت ها با سه غرفه مجزا به ارائه دستاور ها در زمینه های بهداشت، درمان، اورژانس ۱۱۵، غذا و دارو و اقدامات و عمرانی در دست اقدام خواهد پرداخت.

سیدشمس الدین حجازی استقرار نخستین اتوبوس آمبولانس پیشرفته استان، خودروی فرماندهی اورژانس ۱۱۵ در محل نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردها، امکانات و تجهیزات در زمینه فوریت های پزشکی و همچنین ثبت نام از متقاضیان فراگیری آموزش های فوریت های پزشکی در سطح مقدماتی و ارائه اطلاعات و فعالیت ها از طریق بنر و بروشور های آموزشی را از جمله فعالیت های پیش بینی شده در غرفه مرکز مدریت حوادث و فوریت های پزشکی برشمرد.

وی با بیان اینکه در غرفه معاونت بهداشتی این دانشگاه نیز فعالیت های گسترده حوزه بهداشت و اقدامات و پیشگیری های لازم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری ها در اختیار شهروندان قرار می گیرد تصریح کرد: در این غرفه به صورت مجزا برنامه پزشک خانواده به بازدید کنندگان معرفی و به سوالات شهروندان در این خصوص پاسخ داده می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: همچنین دراین غرفه توصیه ها و نکات مهم بهداشتی با استفاده از برشور و نرم افزار های چند رسانه ای به مخاطبان عرضه می شود.

حجازی غرفه دیگر را مربوط به حوزه غذا و داروی این دانشگاه دانست و گفت: در این بخش مهمترین فعالیت های نظارتی دانشگاه در زمینه نظارت بر تولید مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی به بازدیدکنندگان عرضه می شود.

وی ارائه مشاوره دارویی به شهروندان را از بخش های منحصر به فرد این غرفه برشمرد و گفت: دراین بخش یکی از پزشکان این دانشگاه مشاوره های دارویی لازم به صورت رایگان دراختیار شهروندان قرار می دهد.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 8659

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/8659/نخستین-اتوبوس-آمبولانس-پیشرفته-نمایشگاه-جلوه-خدمت-ماندگار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir