پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : 8659
حجازی خبر داد:

نخستین اتوبوس آمبولانس پیشرفته در نمایشگاه جلوه خدمت ماندگار

قم نيوز : قم نیوز: دانشگاه علوم پزشکی استان قم برای نخستین بار به ارائه دستاوردهای بهداشتی، درمانی و اورژانس 115 در نمایشگاه جلوه های خدمت ماندگار می پردازد.
نخستین اتوبوس آمبولانس پیشرفته در نمایشگاه جلوه خدمت ماندگار
به گزارش قم نیوز، رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اقدامات و تمهیدات صورت گرفته در خصوص حضور چشمگیر واحدهای مختلف این دانشگاه در نمایشگاه هفته دولت امسال اظهار داشت: امسال برای نخستین بار این دانشگاه به منظور معرفی سطح گسترده خدمات و فعالیت ها با سه غرفه مجزا به ارائه دستاور ها در زمینه های بهداشت، درمان، اورژانس ۱۱۵، غذا و دارو و اقدامات و عمرانی در دست اقدام خواهد پرداخت.

سیدشمس الدین حجازی استقرار نخستین اتوبوس آمبولانس پیشرفته استان، خودروی فرماندهی اورژانس ۱۱۵ در محل نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردها، امکانات و تجهیزات در زمینه فوریت های پزشکی و همچنین ثبت نام از متقاضیان فراگیری آموزش های فوریت های پزشکی در سطح مقدماتی و ارائه اطلاعات و فعالیت ها از طریق بنر و بروشور های آموزشی را از جمله فعالیت های پیش بینی شده در غرفه مرکز مدریت حوادث و فوریت های پزشکی برشمرد.

وی با بیان اینکه در غرفه معاونت بهداشتی این دانشگاه نیز فعالیت های گسترده حوزه بهداشت و اقدامات و پیشگیری های لازم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری ها در اختیار شهروندان قرار می گیرد تصریح کرد: در این غرفه به صورت مجزا برنامه پزشک خانواده به بازدید کنندگان معرفی و به سوالات شهروندان در این خصوص پاسخ داده می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: همچنین دراین غرفه توصیه ها و نکات مهم بهداشتی با استفاده از برشور و نرم افزار های چند رسانه ای به مخاطبان عرضه می شود.

حجازی غرفه دیگر را مربوط به حوزه غذا و داروی این دانشگاه دانست و گفت: در این بخش مهمترین فعالیت های نظارتی دانشگاه در زمینه نظارت بر تولید مواد غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی به بازدیدکنندگان عرضه می شود.

وی ارائه مشاوره دارویی به شهروندان را از بخش های منحصر به فرد این غرفه برشمرد و گفت: دراین بخش یکی از پزشکان این دانشگاه مشاوره های دارویی لازم به صورت رایگان دراختیار شهروندان قرار می دهد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.ieofuqemhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما